بهره‌برداری از ۷ طرح ارتباطات مخابراتی در خوزستان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به مناسبت دهه فجر ۷ طرح کلی ارتباطات مخابراتی با مبلغ سه هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

رحیم فلاح زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: ۷ طرح کلی ارتباطی در حوزه مخابرات در دهه مبارک فجر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود همچنین در راستای توسعه شبکه تلفن ثابت از هفته دولت تاکنون ۳ هزار و ۵۰۰ پورت تلفن ثابت برای مشترکان در استان نصب و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در بخش توسعه شبکه فیبر نوری نیز با حفاری و کابل کشی، ۱۱۰ کیلومتر فیبر نوری در استان نصب شده است تا به ظرفیت شبکه فیبر نوری در استان افزوده شود.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته و توسعه زیرساخت‌ها در جهت توسعه شبکه‌های ارتباطی ثابت و سیار در استان اضافه کرد: همچنین ۸ هزار و ۵۰۰ پورت به منظور توسعه مشترکان باند پهن دیتای برخط Adsl و Fttx نصب و راه‌اندازی شده است.

فلاح‌زاده در خصوص نصب و راه اندازی تجهیزات و سیستم‌های انتقال مخابراتی و دستگاه‌های کافوی نوری تصریح کرد: به منظور بهره‌مندی مردم از خدمات نوین ارتباطی، ۱۰ دستگاه کافوی نوری و ۵ سیستم شبکه انتقال نیز به منظور بهره‌مندی مردم از خدمات نوین ارتباطی نصب و راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: به منظور توسعه، ارتقا و گسترش پوشش شبکه ارتباطی همراه ۳۴ سایت پرسرعت جدید همراه اول و ۱۷۵ سایت تکنولوژی ۳G, ۴G, ۴.۵G در نقاط مختلف خوزستان بر اساس زمان بندی و با برنامه‌ای مدون نصب و راه‌اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: این میزان فعالیت مخابراتی و ارتباطی با سرمایه‌گذاری سه هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران در سطح خوزستان از هفته دولت سال جاری تا کنون انجام شده است که در دهه مبارک فجر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 725720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.