بودجه ۳۹۰۰ میلیارد تومانی شهرداری تقدیم شورای شهر قزوین شد

شهردار قزوین، بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری قزوین به مبلغ ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان را به منظور بررسی و تصویب تقدیم اعضای شورای اسلامی شهر قزوین کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، شصت‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین در سال جاری شامگاه _یکشنبه پانزدهم بهمن_ به ریاست علی فرمانی و با حضور اعضا، شهردار قزوین، معاونین و مدیران شهرداری قزوین و با دستور کار تقدیم لایحه بودجه شهرداری قزوین در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری قزوین به مبلغ ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان توسط مهدی صباغی شهردار قزوین به منظور بررسی و تصویب تقدیم اعضای شورای اسلامی شهر قزوین شد؛ همچنین مهدی صباغی شهردار قزوین با حضور در صحن علنی پارلمان محلی قزوین به بیان جزئیات و سرفصل‌های بودجه پیشنهادی پرداخت.

بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ افزایش حدود ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد؛ از این بودجه ۳۷ درصد متعلق به هزینه‌های جاری ،۶۲ درصد متعلق به پروژه‌های عمرانی و یک‌درصد جهت بدهی‌های شهرداری پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایمنا، در بودجه سال آینده شهرداری حدود ۶۸ درصد سهم درآمدهای عمومی، ۲۸ درصد واگذاری دارایی سرمایه‌ای و ۴ درصد هم سهم اوراق و وام پیش‌بینی شده است.

کد خبر 725670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.