افتتاح ۱۱۹ پروژه در بویین میاندشت به مناسبت دهه فجر

فرماندار بویین میاندشت گفت: به مناسبت آغاز ایام‌الله دهه فجر افتتاح ۱۱۹ پروژه به اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان در این شهرستان آغاز خواهد شد.

رضا علی معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر، ۲۰۰ برنامه متنوع در شهرستان بویین میاندشت اجرا خواهد شد و مردم و کسبه بویین میاندشت با اشتیاق فراوان به استقبال دهه فجر رفته‌اند.

وی افزود: از جمله برنامه‌های این دهه، جشن انقلاب در مدارس و مساجد، عطر افشانی قبور شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاه، میز خدمت ادارات در روستاها و مساجد، اردوی راهیان پیشرفت، نشست پرسش و پاسخ مسئولان با دانش آموزان، رژه موتوری و خودرویی، صبحگاه مشترک، جشنواره ادبی، جشنواره شعر امام و انقلاب، مسابقات ورزشی و افتتاح پروژه‌های شهرستان است.

فرماندار بویین‌میاندشت تاکید کرد: ۱۱۹ پروژه قابل افتتاح شهرستان درحوزه‌های بهداشت و درمان، عمران روستایی، حوزه اشتغال، برق و نیرو، شهرداری و آبفا، مخابرات، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، شرکت گاز، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، بهزیستی، کمیته امداد، ورزش و جوانان و میراث فرهنگی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان است.

کد خبر 725654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.