طرح جمع آوری هوشمند پسماندهای خشک قابل بازیافت شهر شیراز به تصویب رسید

طرح واگذاری، جمع‌آوری و بهره‌برداری از پسماندهای خشک قابل بازیافت معابر اصلی در مناطق یازده‌گانه و عملیات جمع‌آوری هوشمند پسماندهای خشک قابل بازیافت سطح شهر شیراز به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، یکصدوچهل‌وششمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز عصر امروز _یکشنبه، پانزدهم بهمن_ با حضور ۱۳ نفر از اعضا برگزار و پانزده دستور کار بررسی شد.

در این جلسه طرح کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا در خصوص طرح پیشنهادی نوین ساماندهی دست‌فروشی به تصویب رسید و براساس ماده واحده این طرح شهرداری شیراز مکلف شد حداکثر ظرف مدت شش ماه از تاریخ ابلاغ این مصوبه، طی لایحه‌ای با رعایت قوانین و مقررات فرادست و با لحاظ شیوه‌نامه اجرایی طرح نوین ساماندهی دست‌فروشان با اخذ مشاور ذی‌صلاح، نسبت به تهیه نقشه GIS و لکه گذاری نقاط فعالیت دست‌فروشان در نقشه شهری به صورت تفصیلی اقدام کند.

در این جلسه همچنین لایحه شهرداری شیراز در خصوص واگذاری، جمع‌آوری و بهره‌برداری از پسماندهای خشک قابل بازیافت معابر اصلی در مناطق یازده‌گانه و واگذاری عملیات جمع‌آوری هوشمند پسماندهای خشک قابل بازیافت سطح شهر شیراز به تصویب رسید.

در این جلسه همچنین مصوبه جانمایی، اخذ مجوز، طراحی و راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی ویژه به دلیل عدم اخذ مجوز قانونی از مراجع ذی‌صلاح لغو شد.

مشارکت شهرداری در برگزاری دومین کنگره بین‌المللی امیران، سرداران و پانزده‌هزار شهید ولایت‌مدار استان فارس دیگر طرح تصویب شده در این جلسه بود و بر اساس ماده واحده این طرح به شهرداری شیراز اجازه داده شد تا ضمن رعایت ضوابط و مقررات قانونی به منظور مشارکت در برگزاری دومین کنگره بین‌المللی امیران، سرداران و پانزده هزار شهید ولایت‌مدار استان فارس همزمان با دومین سالگرد شهدا مظلوم حمله تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) نسبت به پیش بینی اعتبار در متمم بودجه ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ برگزاری رویدادهای فرهنگی، اجتماعی، زیارت و گردشگری در قالب اجرای جشنواره، سوگواره و همایش در مناسبت‌های ملی، مذهبی، فرهنگی و بین‌المللی اقدام کند.

تصویب آئین‌نامه تجلیل از مدال‌آوران ورزشی کلان شهر شیراز، لایحه بها خدمات بهره برداری از معابر و فضاهای عمومی شهری توسط روز بازار و شب بازارها و میدان مرکزی میوه و تره بار دارای شرایط فنی و ایمنی و عدم ایجاد مزاحمت در تردد، عوارض صدور پروانه ساختمانی زیربنا (غیرمسکونی)، مساعدت شهرداری شیراز به تیم فوتبال شهر راز به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال و لایحه شهرداری شیراز در خصوص شارژ کارت رفاهی ایثارگران بازنشسته شهرداری شیراز از دیگر طرح‌های تصویب شده در این جلسه بود.

به گزارش ایمنا، در یکصد و چهل و ششمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز از فرماندهان و نمایندگان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت روز نیروی هوایی قدردانی شد.

کد خبر 725609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.