برتری خفیف صنعت مس کرمان در روز صعود سپاهان

هفته هشتم لیگ برتر هندبال مردان با برگزاری شش دیدار و برتری تیم‌های شهید شاملی کازرون، گیتی پسند، نفت و گاز گچساران، صنعت مس کرمان، پیکان سبزوار و سپاهان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر هندبال امروز -یکشنبه پانزدهم بهمن- پس از حدود ۶۰ روز وقفه آغاز شد و تیم‌ها در شش دیدار به مصاف هم رفتند. تیم‌های شهید شاملی کازرون، گیتی پسند، نفت و گاز گچساران، صنعت مس کرمان، پیکان سبزوار و سپاهان با برتری مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

زغال سنگ طبس ۲۲ - ۲۳ مس کرمان

در یکی از مهمترین دیدارهای هفته تیم زغال سنگ طبس میزبان تیم صدر نشین صنعت مس کرمان بود. تیم مس با نتیجه ۲۳ بر ۲۲ و تنها یک امتیاز بیشتر در طبس به پیروزی رسید تا همچنان با قدرت و بدون شکست در صدر جدول لیگ برتر هندبال خودنمایی کند. طبس با سه باخت و ۹ امتیاز در رده ششم لیگ برتر ایستاده است و تیم مس کرمان نیز با ۱۴ امتیاز و ۸ پیروزی همچنان صدر نشین است.

پلیمر خرم آباد ۲۳ - ۲۷ سپاهان

در دیگر دیدار هفته هشتم تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد میزبان تیم سپاهان بود. سپاهان که شاهد تغییرات زیاد در لیگ امسال بود در این بازی توانست با نتیجه ۲۷ بر ۲۳ از سد تیم خرم آبادی عبور کند تا سومین شکست فصل پلیمر ثبت شود. تیم سپاهان در پایان هفته هشتم با ۱۱ امتیاز به پله چهارم جدول لیگ برتر صعود کرد و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد نیز با ۱۰ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.

فرازبام خائیز دهدشت ۲۷ - ۳۶ نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نایب قهرمان فصل قبل، امروز مهمان تیم فرازبام خائیز دهدشت که بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد، بود. شهید شاملی کازرون که تا کنون تنها شکست خود را روبروی مس متحمل شده، با ۱۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و تیم دهدشت نیز بدون امتیاز در قعر جدول دوازده تیمی نشسته است.

گیتی پسند ۲۲-۱۷ سپاهان نوین

آخرین دیدار هفته دربی شهر اصفهان بود که بین دو تیم گیتی پسند و سپاهان نوین برگزار شد. شاگردان کیوان صادقی نمایش بسیار خوبی که تا به اینجای لیگ داشته‌اند با پیروزی ۲۲ بر ۱۷ مقابل شاگردان مجید رحیمی‌زاده با ۱۵ امتیاز در رده دوم جدول ایستادند. تیم سپاهان نوین نیز با کسب تنها ۲ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارند.

نتایج کامل مسابقات هفته هشتم لیگ برتر هندبال:

فرازبام خاییز دهدشت ۲۷ - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۶

پرواز هوانیروز اصفهان ۳۲ - نفت و گاز گچساران ۳۵

زغال سنگ طبس ۲۲ - صنعت مس کرمان ۲۳

پیکان خراسان ۳۳ - آلومینیوم اراک ۲۱

پلیمر خلیج فارس خرم آباد ۲۳ - فولاد مبارکه سپاهان ۲۷

گیتی پسند اصفهان ۲۲ - فولاد سپاهان نوین ۱۷

جدول لیگ برتر هندبال

تیم بازی برد مساوی باخت گل - / + تفاضل امتیاز
۱

مس کرمان

۸ ۸ ۰ ۰ ۲۱۹-۱۸۱ ۳۸ ۱۶
۲

گیتی پسند

۸ ۷ ۱ ۰ ۲۴۰-۲۰۳ ۳۷ ۱۵
۳

شهید شاملی کازرون

۸ ۷ ۰ ۱ ۲۱۵-۱۶۸ ۴۷ ۱۴
۴

سپاهان

۸ ۵ ۱ ۲ ۲۰۳-۱۸۶ ۱۷ ۱۱
۵

پلیمر خرم آباد

۸ ۵ ۰ ۳ ۲۴۸-۲۲۸ ۲۰ ۱۰
۶

زغال سنگ طبس
۸ ۴ ۱ ۳ ۲۰۵-۱۸۷ ۱۸ ۹
۷

نفت و گاز گچساران

۸ ۳ ۲ ۳ ۱۷۱-۱۷۳ ۸
۸

پیکان سبزوار

۸ ۳ ۱ ۴ ۲۰۷-۲۰۹ ۷
۹

پرواز هوانیروز

۸ ۱ ۰ ۷ ۲۲۲-۲۵۸ -۳۶ ۲
۱۰

آلومینیوم اراک

۸ ۱ ۰ ۷ ۱۸۷-۲۳۶ -۴۹ ۲
۱۱

سپاهان نوین

۸ ۱ ۰ ۷ ۱۴۲-۱۹۱ -۴۹ ۲
۱۲

فرازبام خائیز دهدشت
۸ ۰ ۰ ۸ ۲۰۸-۲۴۷ -۳۹ ۰

کد خبر 725602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.