پیشرفت گازرسانی به منطقه «زیلایی مارگون» به ۷۳ درصد رسید

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت ۷۳ درصدی گازرسانی به منطقه «زیلایی» در شهرستان مارگون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، ریحان بهادر، امروز _یکشنبه پانزدهم بهمن_ در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام راحل، اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ۸۹ طرح گازرسانی با اعتبار بالغ بر ۳۴۸ میلیارد تومان در این ایام افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاحی در بخش روستایی، افزود: دهه فجر سال‌جاری چندین روستا در قالب شش هزار و ۶۰۰ خانوار، به مدار مصرف گاز در کشور متصل خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پنج هزار و ۸۶۱ کیلومتر طول گازرسانی است، گفت: در دو سال دولت سیزدهم ۵۶۷ کیلومتر گازرسانی صورت گرفته است که ۲۵۰ کیلومتر تنها در سال‌جاری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۱۰۵ روستا در استان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: طی دو سال دولت سیزدهم ۸۶ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند که تا پایان سال به ۱۲۸ روستا افزایش پیدا می‌کند.

بهادر با بیان اینکه تعداد کل مشترکین گاز استان ۲۳۰ هزار و ۳۱۵ مشترک است، خاطرنشان کرد: طی دو سال اخیر ۱۴ هزار و ۶۱۱ مشترک به مشترکین گاز استان افزود شد.

وی افزود: در راستای طرح رایگان گازرسانی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۳۹۱ مورد گازرسانی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آخرین وضعیت گازرسانی به ۲۸ روستای زیلایی گفت: طرح گازرسانی به چهار هزار و ۴۱۷ خانوار زیلایی، ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به طرح گازرسانی به منطقه قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه، تصریح کرد: این طرح هم‌اکنون ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در این طرح ۳۳ روستا با ۹۹۱ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

بهادر در خصوص آخرین وضعیت گازرسانی به تنگ تامرادی، خاطرنشان کرد: عملیات گازرسانی به ۱۸ روستا با ۵۲۷ خانوار ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 725554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.