انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر با کشف ۱۰۵ کیلو شیشه

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از انهدام باند توزیع مواد مخدر در شهرستان ماکو و کشف ۱۰۵ کیلوگرم شیشه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار رحیم جهانبخش، امروز _یکشنبه پانزدهم بهمن_ از انهدام باند بزرگ مواد مخدر با کشف ۱۰۵ کیلوگرم شیشه با عملیات مشترک اطلاعاتی پلیس و سپاه شهرستان ماکو، خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: پیرو خبر واصله مردمی در خصوص حمل و جابه‌جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط باند حرفه‌ای و قصد ورود آن به استان، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مأموران انتظامی و سپاه شهرستان ماکو قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ضمن هماهنگی‌های قضائی، مأموران به محل‌های مورد نظر در محورهای مواصلاتی اعزام و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، سرانجام یک دستگاه تریلی را شناسایی و متوقف کردند.

جهانبخش تصریح کرد: طی بازرسی صورت گرفته از تریلی توقیف شده، ۱۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و در این خصوص سه نفر متهم دستگیر و سه دستگاه خودرو (تریلی، پراید و پژو پارس) توقیف، که برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی در پایان با تاکید بر تداوم طرح‌های مقابله‌ای پلیس با قاچاقچیان، مواد فروشان و معتادان متجاهر از همراهی مردم فهیم استان که طی تماس با سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ در خصوص شناسایی مخلان نظم و امنیت پلیس را یاری می‌دهند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 725487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.