اجرای تور گردشگری «روایت پیشرفت» در شهر قم

همزمان با ایام دهه فجر تور گردشگری روایت پیشرفت با بازدید از چهار پروژه بزرگ شهرداری قم اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، فرماندهان بسیج سازمان ادارات و کارمندان سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) امروز _ یکشنبه پانزدهم بهمن _ در قالب تور گردشگری روایت پیشرفت از بعضی پروژه‌های کلان شهرداری قم بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه‌ها و جزئیات آن قرار گرفتند.

هدف اصلی این تور تشریح بعضی اقدامات شاخص شهرداری قم در مسیر عمران، آبادانی، توسعه، تحول و تعالی شهر قم در راستای فرضیه‌ی جهاد تبیین است تا گروه‌های مختلف شهروندان از نزدیک شاهد اجرای برخی پروژه‌های شاخص شهرداری قم باشند.

اجرای تور گردشگری «روایت پیشرفت» در شهر قم

ایستگاه مترو شهید مطهری و اطلاع از وضعیت فاز نخست خط یک مترو قم، خانه موزه شهیدان زین‌الدین و شهدای لشگر ۱۷ امام علی‌بن‌ابی‌طالب (ع)، آخرین مراحل عملیات عمرانی طرح ادامه تونل غدیر و فاز پنجم محور عمار یاسر و مجموعه فرهنگی، تفریحی و آموزشی باغ پرندگان قم پروژه‌هایی بود که در این برنامه از تور گردشگری روایت پیشرفت مورد بازدید قرار گرفت.

مدیران بخش‌های مرتبط با این پروژه‌ها در شهرداری قم، در طول برگزاری این تور گردشگری، ضمن تشریح اطلاعات شاخص و اصلی این پروژه‌ها گزارشی از نحوه اجرا، اهداف و نتایج اجرای آن ارائه داند.

تورهای گردشگری روایت پیشرفت در آستانه جشن بزرگ ملی پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین انتخابات پیشِ‌رو و به منظور تبیین خدمات، اقدامات و برنامه‌های شهرداری قم به عنوان بخشی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم و مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و برخی دیگر از بخش‌های ستادی و عملیاتی شهرداری قم برای اقشار مختلف شهروندان برگزار می‌شود.

همچنین میثاق‌نامه خدمت و تلاش برای عمران و آبادانی شهر قم در حاشیه برگزاری تور گردشگری روایت پیشرفت و بازدید از پروژه‌های کلان شهرداری قم توسط فرماندهان بسیج ادارات و کارمندان قم امضا شد.

اجرای تور گردشگری «روایت پیشرفت» در شهر قم

کد خبر 725482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.