۵۷ روستای دالاهو به شبکه گاز پایدار متصل شد

آیین بهره‌برداری از گازرسانی به ۵۷ روستا و سه واحد تولیدی شهرستان دالاهو با اعتبار ۲۱۸۵ میلیارد ریال با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز _یکشنبه پانزدهم بهمن _ در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای ما نعمت استقلال و آزادی را به ارمغان آورد و اینکه امروز نظامی داریم که به خواست و اراده مردم متکی است، از برکات انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف، افزود: باید این اقدامات و دستاوردها را بیان کنیم تا موجب ایجاد امید در جامعه شود.

استاندار کرمانشاه با دعوت از مردم شهرستان برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، از متنفذان شهرستان خواست مردم را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنند.

ناصر حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به پیشرفت‌های رخ داده در کشور در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، خاطرنشان کرد: امروزه در تمام حوزه‌های استحصال، انتقال و توزیع گاز صاحب دانش فنی هستیم و در این زمینه به حدی توانمندیم که قدرت صادرات این دانش فنی را نیز داریم.

وی با بیان اینکه شهریور سال گذشته ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری و روستایی شهرستان دالاهو به ترتیب ۶۵ و ۲۴ درصد بود، تصریح کرد: امروز با افتتاح گازرسانی به ۵۷ روستا و سه واحد تولیدی شهرستان دالاهو ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری و روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان به ۱۰۰ درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه شهرستان دالاهو به شهرستان سبز تبدیل شده است، اضافه کرد: هم‌اکنون حدود ۱۰ هزار مشترک در این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

استاندار کرمانشاه صبح امروز (یکشنبه) همزمان با چهارمین روز دهه مبارک فجر، در شانزدهمین سفر شهرستانی با استقبال فرماندار و مدیران شهرستان، وارد «دالاهو» شد.

افتتاح طرح گازرسانی به ۶۰ روستا و واحد اقتصادی، افتتاح یک واحد صنعتی و سه زمین چمن، بازدید از برخی پروژه‌های در حال احداث، دیدار با معتمدان و بزرگان شهرستان، پیگیری مشکلات واحدهای اقتصادی و صنعتی و شرکت در شورای اداری از جمله برنامه‌های استاندار کرمانشاه در شهرستان دالاهو است.

کد خبر 725438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.