عدالت‌محوری رکن اصلی بودجه ۱۴۰۳ شهر قم است

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: عدالت‌محوری در توزیع عادلانه خدمات و زیرساخت‌ها در مناطق مختلف شهری در بودجه ۱۴۰۳ شهر قم لحاظ خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، ماشاالله سعادتمند امروز _ یکشنبه پانزدهم بهمن _ در جشن‌های مردمی و ویژه‌برنامه‌های «قم، قیام و اقامه» که همزمان با دهه فجر و با شعار «جشن ملی مشارکت پرشور، آینده روشن» با حضور مسئولان شهری در مسجد دوطفلان مسلم برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر و سالگرد چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ که دوره ششم شورا شروع شد، بودجه شهرداری قم ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده بود که تا پایان سال به ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسید و در سال ۱۴۰۱ هم ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد در نظر گرفته بودیم که این مبلغ تحقق پیدا کرد.

وی افزود: برای سال ۱۴۰۳ مبلغ ۱۴ هزار میلیارد تومان بودجه برای شهرداری قم در حال بررسی است که به زودی مورد تصویب قرار خواهد گرفت.

این عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: نتیجه این حجم از بودجه و تلاش، توسعه همه‌جانبه شهر است، به نحوی که اگر کسی در سال‌های اخیر به قم سفر نکرده باشد، به محض ورود به شهر قم با چهره‌ای متفاوت از سال‌های قبل مواجه می‌شود.

سعادتمند ضمن تقدیر از مدیریت شهرداری و شهردار قم گفت: یکی از مواردی که شورای شهر نسبت به آن دقت نظر دارد و در بودجه سال ۱۴۰۳ نیز لحاظ شده است، بحث عدالت‌محوری در توزیع عادلانه خدمات و زیرساخت‌ها در مناطق مختلف شهری است.

وی عدالت‌محوری در حوزه مدیریت شهری را یکی از اقدامات در مسیر آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی دانست و افزود: این موضوع در روند بررسی بودجه‌های سالیانه شهرداری قم همواره مورد توجه بوده است.

کد خبر 725427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.