پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات احداث زمین ورزشی روباز پارک درخشان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات احداث زمین ورزشی روباز پارک درخشان خبر داد و گفت: این پروژه در ابعاد استاندارد با مساحتی حدود ۱۸۰۰ متر مربع است که برای احداث آن ۴۱ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته‌ایم.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات احداث زمین ورزشی روباز پارک درخشان در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با طی شدن مراحل طراحی، تأمین اعتبار و برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی روباز پارک درخشان در ابعاد استاندارد با مساحتی حدود ۱۸۰۰ متر مربع است که برای احداث آن ۴۱ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته‌ایم.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: ایجاد چمن مصنوعی زمین ورزشی روباز در خیابان درخشان در راستای پروژه‌های محله‌محور این منطقه آغاز شده است و با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، احداث زمین‌های مشابه در محلات دیگر با هدف افزایش سرانه ورزشی در دل محلات تداوم خواهد داشت.

محمدحسینی تاکید کرد: هدف از اجرای این پروژه‌ها، دسترسی آسان شهروندان در محلات به اماکن مناسب ورزشی و تشویق جوانان و نوجوانان به ورزش است.

وی با اشاره به اینکه پوشش هارد کورت (زمین سخت که به نوعی زمین تنیس گفته می‌شود) در اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: این نوع زمین‌ها به‌طور معمول از مواد سفت و سخت همچون آسفالت یا بتن ساخته می‌شود، سپس با استفاده از رزین‌های اکریلیک سطح زمین پوشانده می‌شود تا بتوان خطوط مخصوص بازی را علامت‌گذاری کرد، در عین حال این کار مقداری بالش در سطح زمین ایجاد می‌کند.

کد خبر 725419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.