بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان، رهاورد شرکت فولاد قاین در دهه فجر

استاندار خراسان‌جنوبی از سرمایه‌گذاری بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومانی شرکت فولاد قاین برای استان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت امروز _یکشنبه پانزدهم بهمن_ در دیدار با مدیرعامل کارخانه فولاد قائنات اظهار کرد: دو پروژه مهم در ایام دهه فجر در کارخانه فولاد قائنات، افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی با بیان اینکه نخستین پروژه، پیش راه‌اندازی فاز دوم و مرحله فولادسازی و ریخته‌گری است، افزود: فاز فولادسازی و ریخته‌گری با ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری اجرا شده است.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مرحله پیش راه‌اندازی برای این است که نواقص کار برطرف شود، تأکید کرد: راه‌اندازی نهایی این مرحله اواسط سال آینده صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون تومانی فاز سوم کارخانه و تولید نورد ۳۰۰ هزار تنی گفت: زمان اجرای این فاز که در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود، ۲۴ ماه پیش‌بینی شده است.

قناعت با اشاره به برنامه شرکت فولاد برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز کارخانه افزود: به زودی آگهی جذب ۵۵۰ نفر نیروی انسانی منتشر می‌شود.

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: در موضوع جذب نیروی انسانی، اولویت با نیروهای بومی و استانی است.

وی اظهار داشت: واحد نورد کارخانه هم که حین اجرا، زمینه اشتغال ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر را فراهم می‌کند، پس از راه‌اندازی به ۳۰۰ نفر نیرو نیاز دارد.

کد خبر 725414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.