آتش‌سوزی اتاق کارگری جان کارگر ۶۰ ساله را گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک اتاق کارگری خبر داد و گفت: در این حادثه کارگر ۶۰ ساله با تابعیت کشور افغانستان جان باخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدجلال ملکی اظهار کرد: ساعت ۳:۴۶ بامداد امروز _یکشنبه پانزدهم بهمن_ حادثه آتش‌سوزی در شهر ری بزرگراه شهید آوینی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در مدت زمان پنج دقیقه مأموران ۲ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد در گوشه‌ای از یک ملک، اتاق کارگری به وسعت حدود ۶ متر مربع احداث شده که یک کارگر هم زمان حریق در داخل اتاقک حضور داشته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه یک اجاق گاز خوراک‌پزی در این اتاقک دچار آتش‌سوزی شده بود، گفت: آتش‌نشانان هم‌زمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات شدند و جسم بی‌جان این کارگر را خارج کردند که به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد، جان باخته است.

ملکی تصریح کرد: علت اصلی آتش‌سوزی نصب نادرست اجاق گاز بود که از طریق شیلنگ ناایمن نصب و موجب آتش‌سوزی مرگبار در این محل شده بود؛ بنابراین به شهروندان به‌ویژه کارگران ساختمانی توصیه می‌شود نصب وسایل گرمایشی را با استفاده از تجهیزات ایمن انجام دهند.

کد خبر 725412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.