آرمان‌های انقلاب اسلامی فراموش‌شدنی نیست

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: آرمان‌های انقلاب در زمان نسلی که انقلاب را تشکیل و نسلی که آن را ادامه داد و نسل حاضر، همیشه یکی بوده است و در هر شرایطی از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا در نشست تبیینی دستاوردهای انقلاب اسلامی و حضور حداکثری در انتخابات پیش رو اظهار کرد: دشمنان چشم دیدن بقای انقلاب را ندارند، اما به کوری چشم تمام حسودان، انقلاب ما سرفراز و با عزت مثل روزهای اول انقلاب ارزش‌ها و آرمان‌های خود را به دست گرفته است و دنبال می‌کند.

وی افزود: آرمان‌های انقلاب در زمان نسلی که انقلاب را تشکیل داد و نسلی که ادامه داد و نسل حاضر همیشه یکی بوده است و در هر شرایطی از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات دشمن در اغتشاشات گفت: دشمن برای اغتشاشات خوشحالی می‌کرد که افراد گول‌خورده را به خیابان بیاورد و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تحت شعاع قرار دهد، اما مردم ما در ۲۲ بهمن دلبستگی خود را نشان دادند و حضور باشکوه در این صحنه برای همه پیام داشت.

وی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته معجزه بود و شیعه و سنی، سیستانی و بلوچ علاقه‌مندی خود را به انقلاب نشان دادند و سال‌جاری هم یک بار دیگر علاقه‌مندی خود را نشان می‌دهند.

حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا تاکید کرد: دشمن در جنگ تحمیلی تلاش داشت انقلاب را شکست دهد، اما آرمان همه حفاظت از انقلاب در آن زمان بود که به یاری خداوند محقق شد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به هجمه دشمن در فضای مجازی گفت: دشمن در فضای مجازی نقشه‌های خود را دنبال و با تبلیغات و فضای مجازی اقدام به توطئه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به فکر ما نیست که عیوب ما برطرف شود به فکر بزرگنمایی است تا نسل جوان ما را ناامید و روحیه انقلابی را از بین ببرد.

کد خبر 725407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.