بهره‌برداری از ۶۷ پروژه به مناسبت دهه فجر در فریدن

فرماندار شهرستان فریدن گفت: هم‌زمان با دهه فجر ۶۷ پروژه با اعتبار ۲۱۵ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان در شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید و یکی از پروژه‌های بزرگ با حضور استاندار افتتاح می‌شود.

عزیزاله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: دهه مبارک فجر نیز به نوعی مبعثی دیگر برای مردم کشور ما و همه جهان محسوب می‌شود، چرا که حضرت امام خمینی (ره) در این روزها حکومت دینی را در کشور با تکیه به مردم استقرار داد.

وی با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج، ادارات، نهادها و گروه‌های مردمی برگزار می‌شود، افزود: تعداد ۶۰ برنامه به عنوان برنامه محوری و شاخص در نظر گرفته شده که در ایام‌الله دهه فجر اجرا خواهد شد.

فرماندار شهرستان فریدن با اشاره به کل اعتبارات عمرانی در شهرستان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکید کرد: بیش از ۹۲۷ میلیارد و ۳۶۴ میلیون تومان از مرداد سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ به شهرستان اختصاص یافته است.

عباسی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۷۳ پروژه با اعتباری بیش از ۴۳۷ میلیارد تومان به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسید که ۱۰۶ پروژه در هفته دولت افتتاح و ۶۷ پروژه نیز در دهه فجر افتتاح خواهد شد، همچنین ۲۲ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان نیز در حال اجرا است.

وی ادامه داد: شهرک گلخانه‌ای دامنه یکی از پروژه‌های بزرگی است که تقریباً دو دهه از کلنگ‌زنی آن می‌گذرد، اما با تلاش‌هایی که صورت گرفت در دولت سیزدهم و با حضور استاندار استان اصفهان در روز دوشنبه به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان فریدن ادامه داد: در اجرای این پروژه در شهرستان همواره توجه به عدالت‌بخشی مدنظر بوده است و در سطح تمام شهرها و روستاها در بخش‌های تابعه شاهد اجرای پروژه‌ها و افتتاح آن‌ها هستیم.

عباسی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: انتخابات اسفند مهم‌ترین مسئله کشور است و همه ما وظیفه داریم در جهت امیدآفرینی و تلاش برای مشارکت حداکثری گام برداریم.

وی افزود: مردم بصیر، انقلابی و همیشه در صحنه، بار دیگر با حضور غرورآفرین خویش پای صندوق‌های رأی، قدرت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

کد خبر 725385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.