۳ میلیارد اعتبار برای حوزه اطلاع‌رسانی کافی نیست / رسانه‌ها مردم را پای کار می‌آورند

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: برای حوزه اطلاع‌رسانی تنها سه میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که این رقم کافی نیست.

سعیدی سیرائی در حاشیه جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، در خصوص بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری و سهم رسانه‌ها، اظهار کرد: باید از ظرفیت رسانه‌ها در حوزه اطلاع رسانی رویدادها و مطالبه‌گری شهروندان استفاده بهتری شود.

وی افزود: برای ردیف اطلاع‌رسانی تنها سه میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که این رقم کافی نیست.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تصویب بودجه ۱۵ هزار میلیارد تومانی شهرداری کرج در سال ۱۴۰۳، خاطرنشان کرد: انتظار داریم بودجه اطلاع‌رسانی متناسب با عملکرد شورا و شهرداری در نظر گرفته شود و این افزایش رقم در کمیسیون تلفیق صورت گیرد.

سیرایی با اشاره به اینکه ساماندهی حاشیه اتوبان و زیباسازی حاشیه معبر ورودی‌های شهر از دغدغه‌های مسئولان استانی و شهری است، خاطرنشان کرد: تدوین پیوست اجتماعی در پروژه‌های عمرانی در راستای اخذ نقطه نظرات و دیدگاه‌های شهروندان امری انکارناپذیر است و عملاً مطالبه‌گری عمومی و مشارکت مردم ما را به هدف اصلی که همان رضایت شهروندان است، نزدیک‌تر می‌کند.

وی اضافه کرد: این مشارکت میسر نخواهد شد مگر آنکه نمایندگان افکار عمومی و اصحاب جراید به کمک ما بیایند.

کد خبر 725363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.