کوی‌های صنعتی ورودی شرق تبریز سامان‌دهی می‌شود

شهردار منطقه پنج تبریز گفت: کوی‌های صنعتی ورودی شرق تبریز با توجه به وجود صدها واحد تولیدی در این منطقه سامان‌دهی می‌شود.

علی اکبر پورخردمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر لزوم سامان‌دهی هرچه سریع‌تر کوی‌های صنعتی ورودی شرق تبریز، اظهار کرد: با هدف سامان‌دهی ورودی شرقی تبریز که کوی‌های صنعتی بخش مهمی از اقتصاد استان را تشکیل می‌دهد به مشارکت واحدهای صنعتی نیاز داریم.

وی با انتقاد از وضعیت نابسامان ورودی اصلی تبریز از مسیر شرق افزود: کوی‌های صنعتی ورودی شرق تبریز با توجه به وجود پنج کوی صنعتی و صدها واحد تولیدی سامان‌دهی می‌شود.

شهردار منطقه پنج تبریز با اشاره به اقدامات شهرداری این منطقه در شرق تبریز و ضرورت همراهی فعالان صنعتی با این اقدامات سازنده، خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه پنج با آسفالت‌ریزی، زیرسازی، ساخت، نصب سر در و مجوزهای لازم برای صنایع فعال و سامان‌دهی کوی‌های صنعتی در راستای توسعه صنعت و واحدهای تولیدی تلاش خواهد کرد.

پورخردمند با تاکید بر ضرورت تعامل نهادهای مختلف با فعالان اقتصادی، خاطرنشان کرد: فعالان واحدهای صنعتی و تولیدی کوی صنعتی آهو واقع در ورودی شرق تبریز نقش مهمی در توسعه و سامان‌دهی این منطقه ایفا می‌کند.

کد خبر 725347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.