نحوه فعالیت مدارس کردستان در روز یکشنبه ۱۵ بهمن

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان گفت: مدارس استان کردستان در روز یکشنبه ۱۵ بهمن دایر بوده و به صورت حضوری فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، میثم منتشلو با بیان اینکه تاکنون تصمیمی از سوی فرمانداران هیچ یک از شهرستان‌ها در خصوص غیرحضوری شدن یا تأخیر در شروع به کار مدارس اتخاذ نشده است، اظهار کرد: مدارس استان کردستان در روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه دایر بوده و به صورت عادی فعالیت می‌کنند.

وی مرجع تصمیم‌گیری در خصوص غیرحضوری شدن مدارس را ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها و استان با موافقت فرمانداران و استاندار کردستان عنوان کرد و افزود: همکاران ما در روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق آمادگی کامل دارند هرگونه تصمیم در این خصوص را بلافاصله از طریق کانال‌های رسمی آموزش و پرورش به اطلاع فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا برسانند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان خاطرنشان کرد: با ارتباط تنگاتنگ و تعامل آموزش و پرورش استان با صداوسیمای مرکز کردستان و اصحاب رسانه، اطلاعیه‌ها و اخبار تعلیم و تربیت در اسرع وقت در گستره استان کردستان منتشر می‌شود.

کد خبر 725341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.