آغاز ساماندهی بساط‌گستران خیابان بوعلی همدان

شهردار همدان از آغاز ساماندهی بساط گستران خیابان بوعلی خبر داد و گفت: روزبازار و شب بازار دائمی در هر منطقه شهر همدان ایجاد می‌شود.

سید مسعود حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در همدان از آغاز ساماندهی بساطگستران خیابان بوعلی خبر داد و اظهار کرد: طی جلسات متعدد تصمیمات و اقدامات خوبی برای ساماندهی معضل شهری سد معبر این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: جابه‌جایی روز بازارها و بساط‌گستران از اهداف مدیریت شهری است، اما به دلیل قیمت بالای ملک در همدان هنوز مکانی برای بساط‌گستران خریداری نشده است.

شهردار همدان خاطرنشان کرد: مغازه‌داران صاحب محل ثابت هستند و به لحاظ قانونی حق اعتراض به بساط‌گستران را دارند، اما با توجه به مشکلات اقتصادی کشور به دنبال قطع روزی بساط‌گستران پیاده راه بوعلی نیستیم.

حسینی با بیان اینکه بساط‌گستران این خیابان شناسایی و کد شناسایی دریافت می‌کنند، اضافه کرد: تاکنون حدود ۲۵۰ نفر کد شناسایی دریافت کرده‌اند، تحویل لباس‌های متحدالشکل و اجازه فعالیت از ساعت ۲۰ در بازار شب‌ها از اقدامات شهرداری برای ساماندهی بساط‌گستران است.

وی از دایر شدن روز بازار و شب بازار دائمی در هر منطقه شهر خبر داد و گفت: با جهانی شدن نام همدان به هگمتانه، شهرداری ملزم ساماندهی تمام خیابان‌های شهر از جمله خیابان اکباتان است.

کد خبر 725339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.