ارتقاء بیمارستان بشرویه به ۶۴ تختخوابی در دستور کار است

استاندار خراسان جنوبی گفت: ارتقاء بیمارستان بشرویه از ۳۲ به ۶۴ تختخوابی در دستور کار است و این موضوع به طور جدی دنبال می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ جواد قناعت شامگاه _ شنبه چهاردهم بهمن_ رابطه با پروژه‌های دهه فجر شهرستان بشرویه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در دهه فجر امسال به لحاظ کمیت و کیفیت پروژه‌های زیرساختی مهمی در سطح استان آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است.

وی با اشاره به سفر به شهرستان بشرویه برای افتتاح پروژه‌های دهه فجر، گفت: واگذاری دو واحد مسکونی معلولان و سرپرست خانوار با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شد.

استاندار ادامه داد: در سومین روز دهه فجر ۲۷ هزار و ۷۰۰ متر زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر پنج روستا با اعتبار بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: در راستای تحقق طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، ۶۰ هزار اصله نهال در عرصه ۴۰۶ هکتاری ریگ بشرویه کاشت می‌شود که امروز از این عرصه بازدید کردیم و با حضور هلال احمر، بسیج و دانش‌آموزان بخشی از این نهال‌ها کاشته شد.

قناعت یادآور شد: سهمیه استان در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، ۱۶ میلیون اصله نهال در طول چهار سال است.

وی با بیان اینکه یادمان شهدای گمنام در بشرویه با اعتبار ۸۱۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید، افزود: واحد بومگردی (خان سالار) با سرمایه‌گذاری سه میلیارد تومان و چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید چمران با هزینه‌کرد ۱۸ میلیارد ریال نیز افتتاح شد.

قناعت عنوان کرد: مدرسه شش کلاسه در شهر بشرویه با هزینه کرد ۷۵ میلیارد ریال، کارخانه آسفالت در ورودی شهر ارسک با هزینه‌کرد ۵۳۰ میلیارد ریال و ساختمان اداره تأمین اجتماعی بشرویه به اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های افتتاحی در سومین روز از دهه فجر بود.

استاندار خراسان در ادامه با بیان اینکه بیمارستان ۳۲ تختخوابی بشرویه آماده افتتاح است، تصریح کرد: اکنون از لحاظ وزارت بهداشت، بیمارستان ۳۲ تختخوابی تعریف نشده و مجوز نمی‌دهند اما این پروژه نیمه‌کاره چون مربوط به ۱۲ سال قبل است آن را تکمیل کردیم.

کد خبر 725335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.