واکنش محمد محبی به پیروزی ایران مقابل ژاپن

محمد محبی که در بازی امروز ایران و ژاپن خوش‌درخشید و گلزنی هم کرد با انتشار یک استوری نسبت به پیروزی یوزها واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن عصر امروز _شنبه چهاردهم بهمن‌_ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و ایران با یک کامبک دیدنی و پیروزی دو بر یک به نیمه‌نهایی رسید.

در دقیقه ۵۵ بازی بود که پاس رو به جلوی رامین رضائیان به پشت محوطه جریمه برای سردار آزمون را این ستاره ایران پس از چرخش و پاس در عمق استثنایی به محمد محبی رساند تا این بازیکن با شوت زمینی دروازه ژاپن را باز کند و گل تساوی را بزند.

در دقیقه ششم وقت‌های اضافه پنالتی به دست آمده برای ایران با خطا روی کنعانی‌زادگان را علیرضا جهانبخش با شوت استثنایی و دور از دستان سوزوکی که سمت راست را نشانه رفته بود، تبدیل به گل کرد و ایران با پیروزی تاریخی مقابل ژاپن به نیمه‌نهایی رفت.

همین پیروزی مهم و شاهکار ایران مقابل ژاپن باعث شد محمد محبی که در این جدال حسابی درخشیده بود با انتشار یک استوری که از تصویر تهیه شده در سرویس چند رسانه ایمنا استفاده شده، در صفحه شخصی اینستاگرامی‌اش نسبت به این پیروزی و صعود به مرحله نیمه‌نهایی واکنش نشان داد.

واکنش محمد محبی به پیروزی ایران مقابل ژاپن و صعود به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا + عکس

کد خبر 725332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.