۱۹ مدرسه کانکسی در چهارمحال‌وبختیاری وجود دارد

مدیرکل اداره نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۹ مدرسه کانکسی در این استان وجود دارد که تعداد هفت واحد از این مدارس مشکل زمین بلامعارض آن‌ها حل شده و مدارس جدید در حال احداث است.

ایرج کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: ۵۰ درصد مدارس موجود استان نیازمند توسعه، تخریب و بازسازی، مقاوم‌سازی، تعمیرات ساختمانی و استانداردسازی گرمایشی هستند نیاز به احداث مدارس جدید با استانداردهای روز یک ضرورت است.

وی افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله پروژه‌های خیری‌، محرومیت‌زدایی و دولتی در اولویت سازمان نوسازی مدارس استان است.

مدیر کل اداره نوسازی مدارس استان تاکید کرد: ۱۹ مدرسه کانکسی در استان وجود دارد که تعداد هفت واحد از این مدارس مشکل زمین بلامعارض آن‌ها حل شده و مدارس جدید در حال احداث است.

وی ادامه داد: در ایام دهه فجر سال‌جاری تعداد ۱۸ پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی با زیر بنای به مساحت ۶ هزار و۳۴۳ متر مربع، ۵۰ کلاس درس با هزینه اعتباری بالغ بر ۶۴۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

کریمی تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی ۱۵۶۰ پروژه با ۹۲۷۰ کلاس و با زیربنای به مساحت ۹۰۵ هزار متر مربع و ۷۲۵ فضای فرهنگی و ورزشی در استان احداث شده است.

وی عنوان کرد: تعداد ۱۴۶ پروژه با مشارکت خیرین محترم شامل ۵۹۰ کلاس درس و کانون، اردوگاه‌ها ورزشی در حال احداث است.

ایرج کریمی خاطرنشان کرد: تعمیرات اساسی مدارس، استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات کمک آموزشی و گرمایشی همچنین قیر رایگان به مبلغ دو هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم برای تجهیز مدارس هزینه شده است.

کد خبر 725323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.