عملیات والفجر ۸ یکی از شاهکارهای حفاظت اطلاعات سپاه است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: یکی از شاهکارهای حفاظت اطلاعات سپاه، عملیات غرورآفرین والفجر هشت است. به آنچه گفتند و عمل کردیم، پیروزی حاصل شد و امروز نیز به آنچه می گویند عمل کنیم پیروزی نصیبمان می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی عصر امروز -شنبه چهاردهم بهمن- در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حضور سرهنگ عبدالرضا قنبرلو مسئول سازمان حفاظت اطلاعات سپاه قزوین در سالن حضرت زهرا (س) برگزار شد، اظهار کرد: از همان آغازین روزهای فجر انقلاب افتخار می‌کنیم که از امام خویش صیانت کردیم.

وی با بیان اینکه صیانت ما از امام و انقلاب در روزهایی صورت گرفت که سپاه وجود نداشت، اضافه کرد: آن زمان ارتش ایران در دست امرای شاه بود و در چنبره نظامی‌گری قرار داشت و ما آن روزها از امام خود صیانت کردیم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) در ادامه سخنانش با اشاره به پشتوانه مردمی انقلاب بیان کرد: ۴۵ سال است که نگاه‌های مؤمن ملت ایران و مادران شهدا نگران شما هستند که مبادا در مسیر صیانت از انقلاب اسلامی اتفاقی برای شما رخ دهد. مسؤول حفاظت از انقلاب اسلامی همین دل‌های مؤمنی است که شبانه روز نگران و دعاگوی نیروهای نظامی و انتظامی هستند.

سردار آتانی در بخش دوم سخنان خود با اشاره به عملیات غرورآفرین والفجر هشت افزود: ضامن حفاظت دین خدا، خون سیدالشهدا ست و ایشان مسؤل حفاظت از دین خدا می‌باشد. یکی از شاهکارهای حفاظت اطلاعات سپاه عملیات غرورآفرین والفجر هشت است. به آنچه گفتند عمل کردیم و به همین خاطر پیروزی حاصل شد و امروز هم به آنچه می‌گویند باید عمل کنیم تا پیروزی نصیبمان می‌شود.

وی ادامه داد: حفاظت اطلاعات با استفاده از همه ظرفیت‌های خود تا امروز مأموریت‌های بزرگی در سپاه را اجرا کرده است. امکانات، ظرفیت و نیروی انسانی ما ناموس و مایه غیرت ماست و باید نگاه نامحرم را از آن برداریم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه کوتاهی در حفاظت اطلاعات قابل بخشش نیست، چرا که آسیب‌های جدی در پی خواهد داشت، تصریح کرد: امروز نام پاسدار با روز میلاد سیدالشهدا (ع) گره خورده و تمام تلاش ما این است در مسیر سیدالشهدا (ع) همچون یاران وفادارش پاسدار صیانت دین خدا باشیم.

شاهکار حفاظت اطلاعات در آزادسازی رقم خورد

عبدالرضا قنبرلو مسئول سازمان حفاظت اطلاعات سپاه استان قزوین هم در این مراسم با اشاره به اهمیت حفاظت اطلاعات گفت: شاهکار حفاظت از اطلاعات در نیروهای رزمی و نظامی را می‌توان در عملیات آزادسازی فاو توسط رزمندگان و فرماندهان به نسل امروز شناساند.

قنبر لو افزود: در آن روزگار غرور آفرین بزرگترین عملیات آبی-خاکی تاریخ کشور در تقابل با دشمنان با رعایت حفاظت اطلاعات شکل گرفت که تمام دنیا را به تعجب وا داشت.

وی ادامه داد: همه ما مفتخریم به اینکه در سپاه پاسداران خدمتگزار انقلاب هستیم و سربازی خود را در رکاب نایب امام عصر (عج) سپری می‌کنیم. نیروهای حفاظت اطلاعات افتخار می‌کنند که برای ملت عزیز ایران نقش سربازی ایفا می‌کند؛ زیرا امام راحل فرمودند که ملت ایران برتر از ملت مسلمان در صدر اسلام هستند.

فرمانده حفاظت اطلاعات سپاه صاحب‌الأمر (عج) ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تاریخ انقلاب یادآور شد: امام امت با برپایی حکومت اسلامی و انقلاب شکوهمند اسلامی در قرن ۲۱ نظم نوین جهانی را بر مبنای اسلام ناب محمدی در تقابل با تفکر شرق و غرب رقم زدند.

کد خبر 725287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.