اعطای ۲۰ درصد تخفیف برای صدور پروانه ساخت در قزوین

شهردار قزوین از اعطای هدیه خوش‌حسابی برای صدور پروانه ساختمانی خبر داد و گفت: شهروندانی که هزینه‌ پروانه ساختمانی را در روزهای ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ ۱۴۰۲ به صورت یک‌جا و نقدی بپردازند، ۲۰ درصد تخفیف می‌گیرند.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از آذین‌بندی و فضاسازی سطح شهر همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با فضاسازی و نصب ریسه و پرچم در میادین و معابر اصلی سطح شهر نواحی منفصل شهری به استقبال آغاز چهل وپنجمین فجر انقلاب اسلامی ایران رفته است.

وی اضافه کرد: در راستای ارج نهادن به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایجاد شور و نشاط انقلابی در ایام الله دهه مبارک فجر، اقدام به فضاسازی و آذین بندی سطح شهر کرد. در همین راستا بیش از ۳۰ هزار متر ریسه پرچمی و بیش از ۱۵۰۰ عدد پرچم عمودی بر روی پایه پرچم‌های سطح شهر نصب شده است.

شهردار قزوین با بیان اینکه ۱۵ عدد المان مناسبتی و ۵ هزار متر ریسه طراحی شده است، گفت: این المان‌ها و ریسه‌ها ویژه ایام مبارک دهه فجر در خیابان شهدا (سپه) و سطح شهر نصب شده است.

صباغی با اشاره به نصب ۶ مورد سازه نوری با موضوع ایام دهه فجر اضافه کرد: نصب ۱۶ عدد پایه پرچم شش تایی و چهارتایی با موضوع دهه فجر در تقاطع‌های سطح شهر از دیگر اقدامات این سازمان است. در ضمن همانند سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی نواحی منفصل شهری هم به صورت ویژه آذین‌بندی شد.

وی ادامه داد: همچنین بنرهایی با موضوع گرامیداشت دهه مبارک فجر بر روی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر نصب و نصب، بهسازی و نورآرایی معابر اصلی شهر از جمله تقاطع‌های غیر همسطح نادری، عمران، سید حسن نصرالله و سرداران هم انجام شد.

شهردار قزوین با ذکر اینکه امسال مسیر راهپیمایی در خیابان‌های نادری، پیغمبریه و شهدا به صورت ویژه فضاآرایی شد، بیان کرد: ضمن اینکه جداره المان میدان مینودر هم با استفاده از شیوه لوگوپروژکتور نورآرایی شد تا شاهد شور و نشاط ویژه ای در بین شهروندان باشیم.

صباغی در بخش دیگری از این گفتگو از اعطای از اختصاص ۲۰ درصد هدیه خوش‌حسابی برای هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی خبر داد و افزود: شهروندانی که نسبت به پرداخت هزینه‌های پروانه ساختمانی به صورت نقدی و یک‌جا در روزهای ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ اقدام کنند، از هدیه خوش‌حسابی شهرداری قزوین به میزان ۲۰ درصد بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 725238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.