استفاده از میدل‌باس برای عبور و مرور شهروندان در محله شیخ‌آباد قم

مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: با مدیریت اتوبوسرانی قم از محل خرید میدل باس، خیابان ولیعصر در حوزه حمل‌ونقل عمومی پوشش داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدرضا حسینی امروز _ شنبه چهاردهم بهمن _ در نشست با مردم محله شیخ‌آباد قم در مسجد امام رضا (ع) اظهار کرد: با توجه به قول‌های داده شده به مردم درباره بحث بازگشایی ۶۰ متری خیابان توحید، با همکار شهرداری‌های منطقه ۶ و ۲، این طرح مصوب شد و بازگشایی تقاطع انجام شده و تنها نصب چراغ راهنمای هوشمند آن باقی مانده که طی دو هفته دیگر به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه با بازگشایی این تقاطع، دسترسی مردم به بیمارستان شهدا و اتوبان امام علی تسهیل خواهد شد، افزود: اتصال فاضلاب کوچه یک و سه خیابان ولیعصر (عج) با پیگیری‌های صورت گرفته در شرکت آب و فاضلاب به شبکه فاضلاب انجام شد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به پیاده‌روسازی و باغچه‌سازی خیابان ولیعصر (عج) خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی محور خیابان ولیعصر (عج) و حکمت در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده و در نیمه اول سال آینده انجام می‌شود.

حسینی به درخواست دیگر مردم پیرامون اتوبوس واحد در محله شیخ‌آباد پرداخت و گفت: با توجه به عرض معبر و ترافیکی که در محور وجود دارد امکان عبور اتوبوس واحد وجود ندارد ولی با مدیریت اتوبوسرانی قم، از محل خرید میدل‌باس، خیابان ولیعصر پوشش داده می‌شود و مقدمات آن نیز فراهم شده است.

وی اضافه کرد: یکی از افتخارات این منطقه میزبانی از شهید والا مقام دفاع مقدس بود که با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شد و این نشان‌دهنده این است که مردم ولایی این منطقه همچنان پای آرمان‌های این نظام و شهدا ایستاده‌اند و بزودی برای فضا سازی و طرح ساخت و نصب المان شهید نیز اقدام خواهد شد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم عنوان کرد: در گذشته محلی از طرف شهرداری در اختیار نهاد کتابخانه‌ها قرار داده شده بود که پس از بررسی‌های انجام شده، به کانون‌های مساجد قول داده شده این محل از اداره کل کتابخانه‌ها برگردانده و در اختیار آنها برای فعالیت‌های فرهنگی قرار داده شود.

کد خبر 725144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.