خط ویژه اتوبوس به تنهایی باعث کاهش ترافیک کرج نمی‌شود

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: زمانی که زیرساخت و مُدهای حمل‌ونقل از جمله بهره‌برداری کامل از حمل‌ونقل ریلی درون شهری، طرح دائمی ترافیک، پارک حاشیه‌ای معابر، افزایش ناوگان حمل‌ونقل عمومی و ساماندهی پارکینگ‌های عمومی با یکدیگر هماهنگ کار کنند، کاهش ترافیک در سطح شهر محقق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علیرضا رحیمی پیش از ظهر امروز _شنبه چهاردهم بهمن_ در حاشیه بازدید از فاز نخست خط ویژه اتوبوس از میدان حصارک تا میدان سپاه، اظهار کرد: تمام تلاش پارلمان و مدیریت شهری این است که هرچه سریع‌تر فاز نخست آن به طول هفت کیلومتر با ۱۲ ایستگاه به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌ها در حال نصب و پیشرفت کار در طول مسیر فاز اول اجرایی حدود ۴۵ الی ۵۰ درصد است، افزود: خط ویژه اتوبوس به تنهایی باعث کاهش ترافیک نمی‌شود و زمانی که زیرساخت و مُدهای حمل‌ونقل از جمله بهره‌برداری کامل از حمل‌ونقل ریلی درون شهری، طرح دائمی ترافیک، پارک حاشیه‌ای معابر، افزایش ناوگان حمل‌ونقل عمومی و ساماندهی پارکینگ‌های عمومی با یکدیگر هماهنگ کار کنند، کاهش ترافیک در سطح شهر محقق می‌شود.

عضو شورای شهر کرج تصریح کرد: استفاده از اتوبوس‌های برقی به عنوان حمل‌ونقل پاک در خط ویژه اتوبوس اهمیت زیادی دارد که در حال حاضر قرارداد ۲۰ دستگاه از اتوبوس‌های برقی منعقد شده و در حال تحویل است.

رحیمی ابراز امیدواری کرد که این پروژه تا پایان سال به مرحله افتتاح برسد و به شهروندان تقدیم شود.

کد خبر 725134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.