دهه فجر، فرصت جهاد تبیین و همبستگی ملی را فراهم کرده است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: دهه فجر فرصتی استثنائی برای جهاد تبیین و بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در مسیر همبستگی ملی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، داوود شایقی، صبح امروز_ شنبه چهاردهم بهمن_ در نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر در نشست مدیران استانی اظهار کرد: ۴۵ سال فرصت استثنایی و طلایی بود تا انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن را به رخ جهانیان بکشیم و به صراحت بگوئیم که این انقلاب با تکیه بر توان داخلی خود توانسته از وابستگی به بیگانگان دور باشد.

وی افزود: با پشت سر گذاشتن فرازونشیب‌های مختلف در طلیعه چهل‌وششمین بهار آزادی ملت ایران و جشن انقلاب بهتر است مسئولان در حوزه‌های مختلف دستاوردها و ثمرات این انقلاب را به شکل شفاف و حقیقی بیان کنند تا نسل امروز و آینده بیشتر و بهتر در مسیر تعالی انقلاب اسلامی گام بردارند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل ادامه داد: مجموعه این دستاوردها و پیشرفت‌ها جز در سایه حضور آگاهانه مردم در صحنه و تلاش خدمتگزاران صادق به سرانجام نرسید و ما در این مسیر مرهون مجاهدت امام (ره) و شهدا هستیم.

شایقی گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر ده‌ها پروژه عمرانی و زیربنایی در استان اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید که این افتتاح‌ها گوشه‌ای از خدمات بی‌منت نظام و دولت سیزدهم در همراهی با مردم است.

وی تصریح کرد: در این ایام در همه شهرستان‌ها تکمیل پروژه‌ها و افتتاح طرح‌ها را در حوزه زیرساختی، راه، بهداشت و عمران شهری شاهد خواهیم بود تا مردم شهرها و روستاهای این استان از ثمرات آن بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل اولویت تزریق اعتبارات را در سال‌جاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اعلام کرد و گفت: اقدامات خوبی در این حوزه آغاز شده است و تا پایان دولت سیزدهم این روند با سرعت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 725105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.