برف‌روبی ۶۵۰۰ کیلومتر باند در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام عملیات برف‌روبی ۶۵۰۰ کیلومتر باند در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۶۳ محور روستایی بازگشایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی با اشاره به بارش شدید برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعته گذشته اظهار کرد: در مجموع محورهای استان ۲۶ ساعت بارش برف و پنج ساعت کولاک داشتیم.

وی از برف‌روبی بیش از ۶۵۰۰ کیلومتر باند از محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: از این میزان ۴۹۰۰ کیلومتر محورهای اصلی و شریانی و ۱۶۰۰ کیلومتر محورهای روستایی بوده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳ محور روستایی که راه دسترسی به تعدادی از روستاها را فراهم می‌کرد بازگشایی شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ محور مسدودی نداریم.

کهریزی از وقوع ۱۰ مورد ریزش در محورهای استان نیز خبر داد و اضافه کرد: عملیات ریزش‌برداری و بازگشایی مسیر در کوتاه‌ترین زمان انجام شده و روز گذشته به ۶۷ خودرو گرفتار در برف نیز توسط نیروهای راهداری امدادرسانی شده است.

وی تعداد نیروهایی که در عملیات برف‌روبی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای استان کرمانشاه حضور داشته‌اند را ۲۸۰ نفر اعلام کرد و گفت: از ظرفیت ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین استفاده و بیش از ۴۴۰۰ تن شن و نمک نیز برای تسهیل تردد در محورهای مواصلاتی مصرف شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: کاربران جاده‌ای پیش از آغاز سفر باید با شماره‌گیری ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند و سفرهای خود را برنامه‌ریزی کنند.

کد خبر 725104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.