کتاب معرفی ۳ محله قدیمی قم تهیه شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: کتاب معرفی سه محله باغ پنبه، مسجد جامع و چهارمردان تهیه شده است.

حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به انجام اقدامات لازم در زمینه هویت بخشی شهر قم با محوریت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم اظهار کرد: یکی از اقدامات برگزاری برنامه‌های ویژه به مناسبت روز قم و کشاندن این برنامه‌ها در سطح محلات و مساجد به‌منظور ایجاد آشنایی برای شهروندان بود.

وی با اشاره به اهمیت معرفی محلات تاریخی شهر قم افزود: کتاب معرفی سه محله باغ پنبه، مسجد جامع و چهار مردان تهیه شده است تا بتوان به معرفی این محلات پرداخت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: پنج وب‌کیوسک برای معرفی محلات قم برنامه‌ریزی و فیلم‌های ۳۶۰ درجه تهیه شده است و رونمایی از پلاک شهدا از اقدامات انجام گرفته طی سال جاری بود که از ۳۱۳ پلاک رونمایی شد.

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد گفت: در راستای ساخت فیلم مستند برای معرفی فرهنگ ایثار و شهادت جشنواره فیلم ۱۷ برگزار و بیش از ۶۰ فیلم ساخته شد که بخشی از فیلم‌ها با پشتیبانی سازمان بود.

کد خبر 725096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.