دستگیری سارقان مسلح تلفن همراه در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری سارقان مسلح تلفن همراه در عملیات هماهنگ کارآگاهان پلیس شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، مهدی رشنودی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه در سطح شهرستان ایرانشهر، اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات ویژه موفق و گشت‌زنی هدفمند در سطح شهرستان به یک دستگاه خودرو موتورسیکلت به همراه دو ترک‌نشین مشکوک و به صورت نامحسوس مورد رصد قرار دادند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر افزود: موتورسوار پس از مسافتی قسط سرقت مسلحانه از شهروندی را در سطح شهر داشت که با حضور به‌موقع پلیس عاملان سرقت‌های مسلحانه به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر و تاکنون به ۹ فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند.

وی بیان کرد: در پی ادامه تحقیقات از سارقان و مال‌خران حرفه‌ای لوازم و قطعات منزل و خودرو که در سطح شهرستان کارآگاهان پلیس هویت و مشخصات مال‌خر حرفه‌ای را شناسایی کردند.

رشنودی با اشاره به دستگیری متهم خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی اقلام قابل توجه‌ای لوازم منزل، لوازم خودرو و تلفن همراه مسروقه کشف شد که به همراه متهم به پلیس آگاهی منتقل شدند و مأموران تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند.

کد خبر 725095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.