تیراندازی در تجمع سرمایه‌گذاران الماس‌ خودروی تاکستان / یک‌ نفر کشته و ۱۶ نفر زخمی شدند

فرماندار تاکستان از کشته شدن یکی از مال‌باختگان شرکت‌ پیش‌فروش خودروی الماس خودروی این شهرستان در پی تجمع شامگاه جمعه مال‌باختگان خبر داد.

سیدجمال‌الدین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از کشته شدن یکی از مال‌باختگان شرکت پیش‌فروش خودروی الماس‌خودروی این شهرستان در پی تجمع شامگاه جمعه مال‌باختگان خبر داد و اظهار کرد: در پی فراخوان غیرقانونی یکی از صفحات مجازی اینستاگرامی تجمع اعتراضی در ساعت ۲۱ روز جمعه (دیشب) مقابل درِ منزل یکی از عوامل شرکت الماس‌خودرو برگزار شد.

وی افزود: در دقایق پایانی این تجمع یکی از عوامل و منسوبان این شرکت با تفنگ شکاری به سمت تجمع‌کننده‌ها تیراندازی کرد که به‌خاطر این تیراندازی ۱۶ نفر زخمی و یک نفر از تجمع‌کنندگان هم در دم کشته شد.

فرماندار قزوین خاطرنشان کرد: در بین مجروحان عوامل پلیس و نیروی انتظامی و افراد عابر و رهگذر هم قرار داشتند و البته با تلاش پلیس فراجا فرد شلیک‌کننده به مردم در کمتر از یک ساعت دستگیر شده و بعد از تشکیل پرونده به مقام‌های قضائی تحویل داده شد.

به گزارش ایمنا، شهرستان تاکستان به دلیل شکل‌گیری شرکت‌های غیرقانونی پیش‌فروش خودرو که مشروح‌ترین آن‌ها رضایت‌خودروی طراوت‌نوین (موسوم به غفاری) است، چندسالی است درگیر پرونده‌های کثیرالشاکی در این حوزه است که با ورود دستگاه قضائی بخشی از مطالبات مردم در این حوزه پاسخ داده شده است.

کد خبر 725076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میلاد IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    0 0
    خوش بحال شما که در کلان شهرها زندگی می‌کنید و تا مشکلی پیش میاد لااقل بخاطر رسانه ای شدن موضوع مسئولین رسیدگی می‌کنند، ولی ما در جنوب استان کرمان چنین رسانه و تریبونی نداریم که حرفمون را بزنیم و از مسئولان شهرهامون شکایت کنیم و کسی هم رسیدگی کنه ،