تدوین بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان با کمک نخبگان شهر

شهردار اصفهان گفت: با توجه به اینکه بنای کار در تدوین بودجه ۱۴۰۳ شهرداری را بر استفاده از مشارکت عمومی گذاشتیم از نخبگان و شهروندان برای تدوین و نقد آن کمک گرفتیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه چهاردهم بهمن_ در برنامه رادیویی سلام اصفهان اظهار کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه فعالیت شهرداری به‌ویژه در بخش‌های حمل‌ونقل و خدمات شهری وارد شدند و گره‌های شهر یکی‌یکی توسط دانشمندان جوان کشور در حال باز شدن است.

وی با بیان اینکه استفاده از فناوری نانواوزون برای اولین بار در کشور توسط شهرداری اصفهان انجام شد که به حفظ فضای سبز کمک می‌کند، افزود: با توجه به وضعیت رودخانه زاینده‌رود، باید به سمت استفاده از آب‌های خاکستری و تصفیه آن حرکت کنیم، به‌گونه‌ای که دغدغه مسائل بهداشتی را برای آبیاری این عرصه‌ها نداشته باشیم که فناوری نانواوزون نیز در این رابطه کمک‌کننده خواهد بود.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: فرآیند تهیه و تصویب بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان در حال انجام است، با توجه به اینکه بنای کار در مدیریت شهری را بر استفاده از مشارکت عمومی گذاشتیم از نخبگان و شهروندان برای تدوین و نقد آن کمک گرفتیم.

قاسم‌زاده ادامه داد: هفته گذشته جلسه خوبی با مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در ادوار گذشته برگزار شد؛ در واقع تمام اندیشه‌ورزان را برای کمک به تدوین بودجه بهتر دعوت کردیم.

وی اضافه کرد: راز و رمز تدوین بودجه بهتر این است که وقتی پای مشارکت در میان باشد، بپذیریم که به هم کمک کنیم و در سرنوشت یکدیگر شریک شویم که در نهایت خروجی کار به نفع همه خواهد بود.

کد خبر 725074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.