آخرین جزئیات از حفره ۴ متری ایجاد شده در خیابان شهیدان کاظمی اصفهان +فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اثر فروریزش امروز (جمعه) یک حفره چهارمتری در خیابان شهیدان کاظمی ایجاد شده است.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حفره و شکافی در ابعاد دو متر در یک و نیم متر و عمق چهار متری امروز _جمعه سیزدهم بهمن_ در اثر شکستگی خط لوله اصلی ۱۴۰۰ میلیمتری انتقال فاضلاب در خیابان شهیدان کاظمی ایجاد شد.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های آتش نشانی شهرداری منطقه هشت، پلیس راهور و اکیپ حوادث شرکت آب و فاضلاب برای پیشگیری از وقوع حوادث در محل حاضر شدند و محل حادثه ایمن‌سازی و محدودیت‌های تردد و عبور در این مقطع از خیابان اجرا شد.

آخرین جزئیات از حفره ۴ متری ایجاد شده در خیابان شهیدان کاظمی اصفهان +فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: مقرر شد عملیات حفاری و بازسازی خط توسط شرکت آب و فاضلاب در اسرع وقت اجرا شود، یک‌هزار متر از این خط لوله فرسوده انتقال فاضلاب خیابان امام خمینی (ره) و شهیدان کاظمی طی سنوات اخیر بازسازی شده است و یک کیلومتر دیگر از این شبکه نیاز به بازسازی دارد که لازم است وزارت نیرو در خصوص تخصیص اعتبار به استان برای بازسازی شبکه‌های در معرض خطر اقدام کند.

وی عنوان کرد: در سال جاری و در اثر فرسودگی خطوط انتقال و تأثیرات فرونشست زمین در مناطق جنوب و مرکز شهر اصفهان تعداد ۲۴ حادثه شکستگی شبکه‌های آب و فاضلاب به وقوع پیوسته است.

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: در شهر اصفهان ۳۰۰ کیلومتر شبکه‌های فاضلاب فرسوده وجود دارد که ۳۰ کیلومتر آن در شرایط اولویت و بحرانی برای بازسازی است.

کد خبر 725041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.