شکسته شدن ۵۸ پایه و ۳ دستگاه ترانس در پی طوفان شدید/ در حال رفع قطعی برق هستیم

مدیر امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: به علت طوفان و شرایط نامساعد جوی و گرد و غبار از صبح امروز شاهد قطعی برق در اکثر مناطق شمال استان بودیم که با تلاش همکاران امور اتفاقات برق شمال استان در حال رفع قطعی برق هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، سیدجواد حسینی اظهار کرد: با توجه به شرایط نامساعد جوی و گرد و غبار خاموشی را در کرمان شاهدیم که همکاران ما در تلاشند برق را به حالت پایدار درآورند.

وی افزود: سقوط و شکستن شاخه‌های درختان و یا افتادن تابلوهای تبلیغاتی روی سیم‌های برق باعث اختلال در برق رسانی برخی از مشترکان شده است.

مدیر امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان تصریح کرد: همکاران ما در امور اتفاقات شرکت در تلاشند در مدت زمان کوتاهی وضعیت را به حالت عادی برگردانند.

وی ادامه داد: متأسفانه تاکنون بیش از ۵۸ اصله پایه برق شکسته و ۳ دستگاه ترانس آسیب دیده که همکاران ما در قالب ۴۱ اکیپ عملیاتی به صورت شبانه روزی و بی وقفه در حال اصلاح و ترمیم شبکه و تأمین برق پایدار مشترکین شمال استان هستند.

حسینی ضمن پوزش از قطعی برق بوجود آمده گفت: به علت حجم زیاد تماس‌های مشترکین که تاکنون بیش از ۳ هزار و ۶۵۰ خاموشی و قطع برق ثبت شده است.

وی از شهروندان خواست صبور بوده و آرامش خود را حفظ کنند و از مراجعه حضوری به مدیریت توزیع برق کرمان یا در شهرستان‌ها خودداری کنند تا همکاران در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام کنند.

کد خبر 725031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.