خلاصه بازی استرالیا و کره جنوبی + فیلم

تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی با کامبک مقابل استرالیا دو بر یک برنده بازی یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شد و به نیمه‌نهایی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و کره‌جنوبی امشب _جمعه سیزدهم بهمن_ در چارچوب یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره و با قضاوت احمد الکاف بایکدیگر جدال کردند.

دقیقه ۴۳ بازی پاس اشتباه هوانگ این بئوم باعث شد تا استرالیا در یک سوم دقاعی کره صاحب توپ شود. سپس پاس به اتکینسون ارسال شد و او توپ را روی دروازه فرستاد تا کریگ گودوین با یک ضربه دقیق دروازه را باز کند. در شرایطی که کره‌جنوبی در آستانه حذف قطعی از جام ملت‌های آسیا بود، دقیقه ۵+۹۰ سون هیونگ‌مین یک تنه به دفاع حریف زد و توانست پنالتی بگیرد هی‌چان هوانگ پشت توپ ایستاد و با یک ضربه دقیق دروازه را گشود.

بازی به وقت‌های اضافه اول و دوم رفت و سون هیونگ‌مین در دقیقه ۱۰۴ بازی، پشت ضربه ایستگاهی کره‌جنوبی ایستاد و با یک ضربه استثنایی مت رایان را مغلوب خود کرد تا ببرهای آسیایی به دومین گل رسیده و کامبک خود را مقابل کانگروها تکمیل کنند. شاگردان یورگن کلینزمن حالا به نیمه‌نهایی رسیده‌اند و باید برای صعود به فینال با اردن بازی کنند.

خلاصه بازی استرالیا و کره‌جنوبی

کد خبر 725009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادق CA ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    1 0
    تیم به کره میگن اگه ایران بود قلعه نوعی می گفت زیر توپ بزنید یدونه جلو هستیم وبازیکنها هم ضد فوتبال بازی می کردن واقعا فوتبال حرفه ای یعنی این فوتبال آماتور یعنی ما