جزئیات تعطیلی مدارس کردستان فردا شنبه ۱۴ بهمن

آموزش و پرورش استان کردستان با صدور اطلاعیه‌های جداگانه جزئیات نحوه فعالیت مدارس استان برای فردا شنبه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، آموزش و پرورش استان کردستان با صدور اطلاعیه‌های جداگانه جزئیات نحوه فعالیت مدارس شهرها و روستاهای نقاط مختلف استان را در فردا _روز شنبه چهاردهم بهمن_ اعلام کرد.

دیواندره

با موافقت فرماندار شهرستان دیواندره به دلیل برودت هوا و یخبندان و مشکل تردد و عبور و مرور و مسدود شدن اکثر راه‌های روستایی، روز شنبه مورخه چهاردهم بهمن ماه ۱۴۰۲ فعالیت کلیه مدارس شهر و روستایی این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.

همچنین شایان ذکر است مراکز پیش‌دبستانی و مراکز سنجش نیز فردا شنبه تعطیل است

در خصوص نوبت مجدد برای سنجش نوآموزان نیز، از سوی مدیر مرکز سنجش به خانواده‌های محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

بیجار

با توجه به کولاک برف، برودت هوا و مسدود شدن معابر با موافقت فرماندار شهرستان بیجار، فردا شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و روستاهای این مدیریت در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی و سنجش نیز در این تاریخ تعطیل است.

در خصوص نوبت مجدد برای سنجش نوآموزان نیز، از سوی مدیر مرکز سنجش به خانواده‌های محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

دهگلان

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر با موافقت فرماندار شهرستان دهگلان، فردا شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و روستاهای شهرستان دهگلان در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی و مراکز سنجش نیز در این تاریخ تعطیل است.

لازم به ذکر است نوبت مجدد برای سنجش نوآموزان، از طریق مدیر مرکز سنجش دهگلان به خانواده‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

قروه

به اطلاع می‌رساند با موافقت فرماندار محترم شهرستان قروه به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان و مشکل تردد و عبور و مرور، روز شنبه چهاردهم بهمن ۱۴۰۲ فعالیت همه مدارس شهر و روستایی این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.

شهرستان سنندج

با موافقت فرماندار شهرستان سنندج به دلیل برودت هوا و یخبندان و مشکل تردد و عبور و مرور، روز شنبه مورخه چهاردهم بهمن ماه ۱۴۰۲ فعالیت کلیه مدارس شهر و روستای این شهرستان در دوره‌های مختلف تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.

همچنین شایان ذکر است مراکز پیش‌دبستانی و مراکز سنجش نیز فردا شنبه تعطیل است.

در خصوص نوبت مجدد برای سنجش نوآموزان نیز، از سوی مدیران مراکز سنجش به خانواده‌های محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

منطقه کرانی

با توجه به کولاک برف و برودت هوا با موافقت فرماندار شهرستان بیجار، روز شنبه مورخ ۱۴۰۲.۱۱.۱۴ فعالیت تمامی مدارس سطح شهر و روستاهای تابعه این منطقه به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی در این تاریخ تعطیل است.

سقز

به علت برودت هوا و امکان یخبندان جاده‌ها و معابر با موافقت فرماندار ویژه شهرستان سقز (رئیس شورای آموزش و پرورش)، فردا شنبه چهاردهم بهمن ماه فعالیت همه مدارس سطح شهر و روستاهای شهرستان سقز و منطقه زیویه در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی و مراکز سنجش نیز در این تاریخ تعطیل است.

شهرستان کامیاران

به علت برودت هوا و امکان یخبندان جاده‌ها و معابر با موافقت فرماندار شهرستان کامیاران (رئیس شورای آموزش و پرورش)، فردا شنبه چهاردهم بهمن ماه فعالیت همه مدارس سطح شهر و روستاهای شهرستان کامیاران در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی و مراکز سنجش نیز در این تاریخ تعطیل است.

شهرستان مریوان

با تصمیم فرماندار شهرستان مریوان، به دلیل برودت هوا و تداوم بارش برف و باران فردا شنبه مورخه ۱۴ بهمن ماه فعالیت همه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی سطح شهر و روستای بخش کوماسی به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شبکه شاد انجام خواهد شد.

فعالیت مدارس سطح شهر مریوان و بخش‌های سرشیو و مرکزی در تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹:۰۰ شروع خواهد شد.

کد خبر 724999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • راد IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    آلی