پیش‌بینی بودجه ۱۷٠٠ میلیارد تومانی ورامین برای سال ۱۴٠۳

شهردار ورامین گفت: بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری ورامین با افزایش شش برابری نسبت به سال ۱۴۰۲ بر مبنای یک هزار و هفتصد میلیارد تومانی پیش بینی شده است که شصت درصد آن عمرانی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، علیرضا مؤمنی امروز جمعه سیزدهم بهمن‌ماه- در جمع خبرنگاران با اشاره به اهدای زمین در راستای اجرای طرح ملی مسکن، اظهار کرد: توافق ۵۲ هکتار از زمین‌های بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان در شمال شهر ورامین با شهرداری صورت گرفت.

وی از افزایش بیش از دو و نیم برابری بودجه فرهنگی شهرداری ورامین خبر داد و افزود: برگزاری المپیادهای ورزشی با حفظ نشاط اجتماعی، باز پیرایی پارک‌های شهر، حل مشکلات تعاونی‌های سطح شهر بابت رفع مشکلات ساخت و سازها، شروع پروژه‌های سیمای شهری، اخذ مجوز کمیسیون‌های ماده پنج با حدود یک‌صد پرونده، توافق جهت احداث پارک فدک در منطقه گل تپه در دهه فجر انجام می‌شود.

شهردار ورامین با بیان اینکه برنامه‌ریزی ساخت سالن همایش و پردیس سینمایی با توافق با بخش خصوصی انجام شد افزود: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم تجهیز شهر بازی پانزده خرداد شهر ورامین در مرحله حقوقی قرار دارد.

مؤمنی از اتمام پروژه سالن‌های ورزشی در خیرآباد و بانوان در پارک خانواده خبر داد و افزود: روشنایی کمربندی شمالی و معابر اصلی شهری به طول پانزده کیلومتر اجرا شد.

وی از احداث پارک غدیر خیرآباد مطالبه ۲۵ ساله مردم این منطقه خبر داد و افزود: ساخت سه پارک در منطقه امرآباد و موسی آباد، تعبیه دروازه شهر در میدان کفن پوشان و خرید اسنوکر برای آتش‌نشانی انجام شد.

شهردار ورامین از شروع پروژه بازنگری طرح تفصیلی شهر خبر داد و گفت: برای نخستین بار اطلس جامع سرمایه‌گذاری در راستای شناسایی ظرفیت‌های شهر ورامین راه اندازی شد.

مؤمنی با اشاره به خدمات دولت الکترونیک توسط شهرداری با اجرای فیبر نوری، اضافه کرد: فاز نخست پروژه فیبر نوری سال گذشته به طول چهل کیلومتر اجرا شد، و به مناسبت دهه فجر امسال فاز دوم آن آغاز شده است‌.

وی از اجرای ۵۰۰ هزار مترمربع آسفالت ریزی در سطح شهر خبر داد و گفت: دوربین‌های پایش تصویری در معابر شهر و خرید چهل و پنج دستگاه اتوبوس و ون از اقدامات شهرداری در حوزه حمل و نقل و ترافیک است.

وی از واگذاری سه قطعه زمین از سوی شهرداری به نیروی انتظامی به منظور ساخت کلانتری در خیرآباد، امرآباد و کاظم آباد خبر داد و اضافه کرد: بودجه سال آینده شهرداری ورامین با شش برابر افزایش نسبت به سال ۱۴۰۲ بر مبنای یک هزار و هفتصد میلیارد تومانی پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن در بخش عمرانی هزینه خواهد بود.

کد خبر 724992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.