تنها راه شکست دشمن، تمسک به شهدا است/ اعتراف دشمن به اقتدار ایران اسلامی در منطقه

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تنها راه شکست دشمن را تمسک به شهدا دانست و گفت: با شهدا مجدد عهد می‌بندیم که در هر توطئه و دسیسه‌ای از سوی دشمن، پای انقلاب و ارزش های آن خواهیم ایستاد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در یادواره ۳۰ شهید روستای نیسیان شهرستان اردستان استان اصفهان با درود بر روان پاک و مطهر امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و شهدای نظم و امنیت و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در ابتدا از همه دست‌اندرکاران این مراسم که خود را در تعظیم و تکریم مقام شهدا سهیم کردند و همه کسانی که با قدم و قلم خود این راه را برای پویایی و زنده ماندن رقم زدند تشکر کنم.

وی افزود: اثر وجودی شهدا این است که اجازه می‌دهند عده‌ای خادم برگزاری مراسم آنان شوند و افتخار می‌دهند که یک نفر سخنران مجلس و یک نفر مداح شود و منت می‌گذارند تا گروهی دست‌اندرکار و متولی مراسم آنها شوند و دعوت می‌کنند تا همه افراد در چنین روزی و در چنین مکان مقدسی برای چنین مراسم مقدسی حضور یابیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه شهدا در تاریخ برگزاری یادواره خود نقش دارند، اظهار داشت: این مراسم در حالی برگزار می‌شود که سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، شهادت سردار رشید سپاه شهید سید رضی یار دیرین سردار سلیمانی، شهادت شهدای راسک سیستان و بلوچستان و شهادت حادثه تروریستی در مراسم حاج قاسم عزیز را پشت سر گذاشتیم و از همه مهم‌تر در ایامی قرار داریم که عملیات طوفان الاقصی عالم را به تعجب وا داشته است.

سردار رادان تصریح کرد: در عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی گروهی مجاهد با توان کم که دنیا برای او ارزشی قائل نیست توانست با عزم و اراده و تمسک به مکتب شهدا و ابا عبدالله الحسین (ع) تمام دیواره‌های دفاعی دشمن را پشت سر بگذارد.

وی اضافه کرد: اسرائیلی‌ها مدعی بودند اگر در سرزمین اشغالی یک کبوتر بخواهد پرواز کند این کبوتر امکان پرواز ندارد مگر در کنترل سامانه‌های اطلاعاتی و لایه‌های دفاعی آنها باشد، اما یک گروه مجاهد اندک ثابت کردند که می‌توانند به لایه‌های الکترونیکی، اُپتیکی و لایه‌هایی که همه سامانه‌های هوشمند را در خود جای داده نفوذ و از دیواره‌های محکم دفاعی آنان عبور کنند، اسیر بگیرند و اسیر را هم بتوانند به زمین خود منتقل کنند و همه اینها به خاطر این است که این گروه پیرومکتب ابا عبدالله (ع) هستند و شهادت را برای خود شرف می‌دانند.

فرمانده کل انتظامی کشور اذعان کرد: اینکه امروز می‌بینید رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت آمریکای جنایتکار وحشیانه به جان مردم غزه افتادهذ، از سر استیصال و شکست مفتضحانه‌ای است که بر آنان تحمیل شده و می‌خواهد ببیند می‌تواند به افکار عمومی جهان بقبولاند که او هنوز مقتدر است، اما نمی‌تواند به این هدف خود برسد و هر روز در دنیا آسیب بیشتری می بیند.

سردار رادان با بیان اینکه شهدا به همه جهان ثابت کردند دشمنی که خود را قوی می‌داند در برابر عزم و اراده آنان کوچک‌ترین کوچک‌ترین‌ها است، اظهار داشت: آیا در دوران جنگ شرایط ما سخت‌تر از این دوران نبود، آیا آمریکایی‌ها وسط میدان نبودند، آیا ما با همه دنیا نمی‌جنگیدیم و آیا امکانات دفاعی ما به اندازه امروز بود؟، اما رزمندگان ما به گونه‌ای عمل کردند که دشمن در آخرین روزهای جنگ به ما نامه رسمی داد و اعتراف کرد که امروز هر آنچه می‌خواستید به دست آوردید.

وی گفت: امام در دوازدهم بهمن سال ۵۷ آمد تا به همه ما بگوید زیر بار ظلم و ستم نمی‌رویم و جان خود را فدای آزادگی می‌کنیم و این شد که عده زیادی امت امام شدند و این امت همان‌هایی بودند که بعدها در راه اطاعت از فرمان امام زمان (عج) خود به جبهه‌ها رفته و شهید شدند.

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: بدانید وقتی امام باشد و امتی پشت سر او قرار گیرد آن زمان زمانی است که می‌شود ماند و برای این ماندن افتخار کرد و سربلند و جاودانه شد.

سردار رادان با بیان اینکه امام باورها را عوض کرد، اظهار داشت: دشمنی که قبول نمی‌کرد ایران یک نارنجک دستی را درست کند امروز پذیرفته که در سیاست‌های منطقه تعیین کننده است و می‌تواند همه معادلات را به نفع خود تغییر دهد، این عزت به دست نیامد مگر زمانی که ما امت شدیم، امام و مکتب به دست آوردیم.

وی راه شکست دشمن را تمسک به شهدا دانست و افزود: باید مسیر شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم و همانطور که شهدای مدافع حرم با شهدای دفاع مقدس پیمان بستند ما نیز مجدداً عهد ببندیم که در هر توطئه‌ای که از سوی دشمن طراحی شود پای انقلاب و ارزش‌های آن می‌ایستیم و خواهیم ایستاد.

فرمانده کل انتظامی کشور خطاب به مردم ایران گفت: شهدا را به عنوان برادر خود انتخاب کنید، وقتی شهدا را برادر خود انتخاب کردید، برادر و خواهر شهید می‌شوید و آن هنگام شما در مکتب ابا عبدالله الحسین (ع) باید چون زینب و اباالفضل باشید و در امتحان‌های مختلف که یکی از آنها انتخابات است، مردانه، شجاعانه و با تمام وجود شرکت کنید.

کد خبر 724990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.