شکست مجدد شاگردان ایران‌دوست مقابل ملوان

در روز نخست از هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم ملوان بندرانزلی مقابل شهرداری سیرجان دو بر یک پیروز شد و خاتون بم سه بر صفر مقابل کانی کردستان به برتری دست یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز - جمعه سیزدهم بهمن- روز نخست از هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری دو دیدار به پایان رسید. در مهمترین بازی هفته، تیم ملوان بندرانزلی مقابل شهرداری سیرجان ۲ بر یک پیروز شد و خاتون بم ۳ بر صفر مقابل کانی کردستان به برتری دست یافت. دیدار تیم‌های نماینده البرز با سپاهان اصفهان نیز که قرار بود امروز برگزار شود، به دلیل بارش شدید برف به تعویق افتاد تا فردا همراه با دیدارهای ایساتیس کران فارس با آوا تهران و پیکان میزبان پالایش گاز ایلام برگزار شود.

ملوان انزلی ۲ - شهرداری سیرجان یک

در حساس‌ترین دیدار هفته، مریم ایراندوست وشاگردانش در شهرداری سیرجان، میهمان شهر پدری ایران دوست یعنی انزلی بودند و برای انتقام شکست دور رفت مقابل ملوان به میدان رفتند. در دیدار دو تیم، هر دو طرف سعی داشتند تا تیم برتر باشند و سوت پایان در حالی زده شد که قوهای سپید ملوان بندر انزلی با نتیجه ۲ بر یک تیم سرجان را شکست دادند تا ایراندوست و شاگردانش بندر انزلی را دست خالی به سوی سیرجان ترک کنند. در این دیدار گل شقایق روزبهان تک گل سیرجان را از خط دروازه عبور داد و محدثه ذلفی و افسانه چترنور گل‌های ملوان را به ثمر رساندند.

تا پیش از این دیدار شهرداری سیرجان و ملوان هر دو ۲۲ امتیاز داشتند و سیرجانی‌ها تنها به دلیل تفاضل گل بهتر در رده دوم بود اما پس از برد ملوان در خانه با ۲۵ امتیاز بالاتر از شهرداری سیرجان قرار گرفتند و شهرداری سیرجان با ۲۲ امتیاز به رده سوم رفت.

خاتون بم ۳ - کانی کردستان صفر

شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون بم امروز میزبان تیم کردستانی کانی بودند و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند تا دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان را با پیروزی شروع کنند. در این دیدار نگین زندی، سارا دیدار و طاهره پیروزی گل‌های خاتون بم را به ثمر رساندند. تیم بم با ۲۶ امتیاز در صدر قرار دارد.

نماینده البرز - سپاهان (به تعویق افتاد)

دیدار دو تیم نماینده البرز و سپاهان که قرار بود امروز برگزار شود که به دلیل شرایط بد جوی و بارش شدید برف در کرج، به فردا موکول شد.

شکست مجدد ایران دوست مقابل ملوان

نتایج دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان:

ملوان انزلی ۲ - شهرداری سیرجان یک

خاتون بم ۳ - کانی کردستان صفر

نماینده البرز - سپاهان (به تعویق افتاد)

برنامه دیدارهای دومین روز از هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان (شنبه ۱۴ بهمن):

نماینده البرز – سپاهان

تیم داوری: مائده جعفری – سمانه یوسف آبادی – صبا عیوضی – پرند پورمیرزابیگی

فرایستاتیس کران فارس – آوا تهران

تیم داوری: الهه سینکایی – مرضیه بهداروند – زهرا رمرودی – مینا کاظم پور

پیکان تهران – پالایش گاز ایلام

ت‌یم داوری: مهسا محمدجانی – حدیثه مهدوی – مهشید گودرزی – زهرا غیاثوند

کد خبر 724983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.