دومین پیروزی مهرسان در روز تساوی بهمن و آکادمی سحر

دومین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان با برگزاری دو دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان امروز _جمعه سیزدهم بهمن_ با برگزاری دو دیدار پیگیری شد و تیم‌های گروه مهرسان تهران و تیم آکادمی بسکتبال سحر مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند. دیدارهای سوم مرحله نیمه‌نهایی چهارشنبه، ۱۸ بهمن برگزار می‌شود.

مهرسان تهران و پالایش نفت آبادان در دومین دیدار مقابل هم قرار گرفتند که تیم مهرسان در این دیدار با برتری ۷۲ بر ۴۹ به پیروزی رسید. آلامونی ولچ کولمن در این بازی با ۲۸ امتیاز ۷ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۲۵ بهترین بازیکن شد. تیم مهرسان با کسب دومین پیروزی خود از این سری، با نتیجه ۲ بر صفر پیش است.

در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی تیم گروه بهمن تهران مقابل تیم آکادمی بسکتبال سحر صف آرایی کرد که آکادمی سحر با نتیجه ۷۸ بر ۷۱ به پیروزی رسید. میریام مکنزی در این دیدار با ۳۳ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۵ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن بود. تیم سحر و بهمن هرکدام یک برد کسب کرده‌اند.

در دیدار نخست مرحله نیمه نهایی تیم گروه بهمن تهران و آکادمی بسکتبال سحر مقابل هم صف آرایی کردند و گروه بهمن با نتیجه ۷۸ بر ۶۰ به پیروزی رسید و در دیگر دیدار تیم مهرسان تهران مقابل پالایش نفت آبادان به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم مهرسان با نتیجه ۶۹ بر ۳۰ به پیروزی رسید.

کد خبر 724980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.