آخرین وضعیت راه‌های استان کرمان در پی وقوع تندباد شدید/ پروازهای کرمان به تعویق افتاد

گردو خاک و وزش باد شدید، علاوه بر کاهش دید افقی در محورهای مواصلاتی استان، پروازهای کرمان به تهران و کرمان به کیش را به تعویق انداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، علی جزینی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرواز شماره ۴۰۲۲ شرکت هواپیمایی زاگرس، پروازهای شماره ۱۰۵۰، ۱۰۵۴ شرکت هواپیمایی ماهان به مقصد تهران با تأخیر انجام می‌شود.

مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان افزود: پرواز ۴۵۹۴ شرکت ماهان به مقصد کیش به دلیل گردوخاک و وزش باد شدید در کرمان با تأخیر انجام خواهد شد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان تصریح کرد: دید افقی حاضر ۵۰۰ متر و سرعت باد حدود ۵۰ نات از سوی هواشناسی اعلام شده است که عملاً اجازه انجام پرواز را نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: به محض عادی شدن شرایط جوی، روال عادی پروازها از طریق پیامک به اطلاع مسافران خواهد رسید.

حمید سالخورده, مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، اظهار کرد: در حال حاضر محور انار به سمت مهریز مسدود است.

وی افزود: شعاع دید در جاده رفسنجان به انار کمتر از ۱۰ متر است و با کاهش دید افقی مواجه بوده‌ایم و تصادف جزئی در این محور نیز داشته‌ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ادامه داد: در محور فهرج با کاهش شعاع دید مواجه بوده‌ایم و اباریق - بم به دلیل گردوخاک، شعاع دید افقی محدود است.

وی با اشاره به اینکه پدیده گردوخاک تا پایان امروز و ساعات ابتدایی شب ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در محور رفسنجان به سمت کرمان مشکل جدی وجود ندارد.

کد خبر 724966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.