محکومیت رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه در حیات سیاسی این  رژیم تاثیر دارد

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به محکومیت رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه، گفت: اهمیت این محکومیت بسیار وسیع است تا جایی که عرصه را بر حیات سیاسی رژیم غاصب صهیونیست تنگ کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امروز- جمعه سیزدهم بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با تبریک فرارسیدن مبعث پیامبر گرامی (ص) و ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: عید مبعث بزرگترین رویداد تاریخی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در تاریخ بشریت است و راه رستگاری و سعادتمندی انسان منوط به تبعیت و پیروی از پیامبر گرامی اسلام (ص) است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر گرفته از اسلام ناب محمدی است، افزود: پس از ۱۴۰۰ سال امام خمینی با ایجاد انقلابی عظیم دین اسلام را احیا و تقویت کرد.

امام‌جمعه گلپایگان افزود: با وجود فراز و نشیب‌ها و تحریم‌های ظالمانه، جمهوری اسلامی به پیشرفت‌های مهمی دست یافته است، پرتاب ماهواره ثریا در مدار ۷۵۰ کیلومتری زمین از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی است.

کرامتی ادامه داد: دشمنان تاب و توان پیشرفت دانش هسته‌ای جمهوری اسلامی را ندارند بنابراین به دنبال یاس و ناامیدی هستند، اما ملت ایران همچنان پایبند به نظام هستند.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۱۳ ماهواره به فضا فرستاده شد، افزود: دولت قبلی هشت سال کشور را با برجام پوچ سرگردان و عقب مانده ساخت.

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به محکومیت رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه، افزود: اهمیت این محکومیت بسیار وسیع است تا جایی که عرصه را بر حیات سیاسی رژیم غاصب صهیونیست تنگ کرده است.

کد خبر 724951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.