شرکت در انتخابات موجب یاس دشمنان خواهد شد

امام جمعه قم با بیان اینکه شرکت در انتخابات موجب یاس دشمنان خواهد شد گفت: مردم بیدار کشورمان بر اثرگذاری مشارکت در انتخابات آگاه هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز _ جمعه سیزدهم بهمن _ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قم که در مصلی قدس برگزار شد با بیان اینکه مردم آگاه و بیدار کشورمان بار دیگر در اسفندماه دشمنان را مأیوس خواهند کرد اظهار داشت: مردم و مسئولان بر اهیمت انتخابات واقف هستند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن برای انتخابات اسفندماه برنامه‌ریزی گسترده‌ای دارد افزود: مسئولان باید برای حضور تمام احزاب و سلایق سیاسی در چارچوب قوانین کشور در صحنه انتخابات، زمینه‌سازی کنند.

امام جمعه قم با اشاره به اهمیت مشارکت گسترده در انتخابات گفت: سلامت، امنیت و نشاط انتخاباتی مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ادامه داد: انتخابات در کشور ما یادگار امام راحل است که باید پرشور و رقابتی برگزار شود.

وی عنوان کرد: پیشرفت‌های علمی و فنی کشور در عرصه‌های مختلف از جمله در حیطه هوا و فضا موجب خشم دشمنان شده است.

امام جمعه قم در توضیح خشم دشمنان از پیشرفت کشور از جمله پرداخت ماهواره قائم گفت: این پیشرفت اثبات می‌کند بدون تسلیم و سازش با مستکبران می‌توان به قله‌های علم و فناوری رسید.

وی تلاش جوانان و دانشمندان کشور در عرصه پرتاب ماهواره به فضا را قابل تقدیر توصیف کرد و گفت: امروز بر همگان اثبات شده که بدون التماس به آمریکا و انگلیس هم می‌توان به قله‌های موفقیت رسید.

کد خبر 724941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.