بارش برف راه ارتباطی ۸۵ روستای شهرستان کنگاور را مسدود کرد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کنگاور با اشاره به انسداد راه ارتباطی ۸۵ روستای این شهرستان، گفت: همشهریان و مسافران تا زمان بازگشایی مسیرها، از سفر به مناطق روستایی خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، روضانعلی حصاری امروز _ جمعه _ سیزدهم بهمن _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براثر بارش شب گذشته و صبح امروز راه ۸۵ روستای دهستان‌های قزوینه، فش، گودین و خزل غربی کنگاور مسدود شده و هم اکنون پنج اکیپ راهداری به همراه پنج دستگاه برفروب در روستاهای این شهرستان در تلاش برای بازگشایی راه این روستاها و تسهیل در تردد در مسیرهای برف گیر هستند.

وی گفت: شدت بارش برف و کولاک که از شامگاه روز گذشته در این شهرستان آغاز شده، موجب لغزندگی راه‌ها و کندی تردد در مسیرهای ارتباطی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کنگاور در ادامه گفت: تعداد ۱۵ دستگاه از ماشین آلات برفروبی نیز در مسیرهای اصلی مشغول برفروبی برای تسهیل عبور و مرور خودروها هستند که ۲۵ نفر از نیمه‌های شب مشغول فعالیت در جاده‌ها بوده اند.

وی اظهار کرد: برای انجام این مرحله عملیات زمستانی مقدار ۵۰۰ تن نمک و پنج هزار تن ماسه ذخیره شده است.

حصاری افزود: هم اکنون تردد روان در جاده‌های بزرگراهی، اصلی و فرعی شهرستان کنگاور برقرار است و انتظار احتیاط از طرف کاربران جاده‌ای مورد درخواست می‌باشد.

به گزارش ایمنا، شهرستان کنگاور دارای ۷۰۰ کیلومتر باند رفت و برگشت، ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه، ۵۰ کیلومتر راه اصلی، ۳۰ کیلومتر راه فرعی و مابقی راه روستایی است.

کد خبر 724937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.