دشمن برای تضعیف نقش مردم در حکمرانی‌ تلاش می‌کند

امام جمعه بجنورد با اشاره به تلاش دشمن برای تضعیف نقش مردم در حکمرانی‌ گفت: اهمیت انتخابات باید در جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _جمعه، سیزدهم بهمن_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: آمریکا و متحدانش امروزه برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ ابزاری دریغ نمی‌کنند و تمامی قوانین حقوق بشری را زیر پا گذاشته‌اند.

وی افزود: به تازگی رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه غزه از بمب‌های فسفری استفاده کرد که این امر نشان داد آن‌ها اعتقادی به حفظ محیط زیست نیز ندارند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی دم از حقوق بشر می‌زنند، اما مانع آبرسانی و ارسال مواد غذایی به مردم بی‌گناه غزه هستند.

نوری گفت: حتی به قبرهای شهدای غزه نیز رحم نمی‌کنند و بارها اقدام به تخریب آن کرده‌اند، این در حالی است که دم از تمدن و حقوق بشر می‌زنند.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت انتخابات باید در جامعه تبیین شود، گفت: انتخابات از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است که باید همه نقش آن را در افزایش اقتدار ملی تبیین کنند.

نوری افزود: جمهوری اسلامی ایران از مستقل‌ترین کشورهای جهان است و این استقلال با از خودگذشتگی مردم و رهبری امام خمینی (ره) به دست آمده است.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی بارها سعی کردند این حرکت مردمی را تضعیف کنند، اما با ایثار و دین‌داری مردم این نظام اسلامی حفظ و قدرتمندتر شده است.

کد خبر 724932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.