۲۰ طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی در سرپل‌ذهاب آماده افتتاح است

فرماندار سرپل‌ذهاب از افتتاح و بهره‌برداری ۲۰ پروژه عمرانی، خدماتی، بهداشتی در ایام‌الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صدراله بابلی امروز _جمعه، سیزدهم بهمن_ در جمع خبرنگاران با تبریک ایام مبارک دهه فجر و بزرگداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بیش از یک هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که در رونق و پیشرفت شهرستان تأثیرگذار خواهد بود و وظیفه ما است تا مردم را از این خدمات و برکات آگاه کنیم.

وی با اشاره به شعار امسال ایام‌الله دهه مبارک فجر «جشن‌ملی، مشارکت قوی و آینده روشن»، افزود: ۲ رخداد عظیم و بزرگ راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند پیش‌روی ما قرار دارد که این بار نیز ملت بزرگ ایران باصلابت‌تر و باشکوه‌تر از گذشته در این ۲ رویداد بزرگ، ملی و مهم شرکت خواهند کرد.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: بیش از ۴۰۰ برنامه مختلف برای ایام‌الله دهه فجر در شهرستان پیش‌بینی شده که از امروز ۱۲ بهمن آغاز شده و مهم‌ترین این برنامه‌ها شامل دیدار مدیران و کارمندان ادارات با امام جمعه و اجرای سلسله جشن‌ها در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری، مسابقات ورزشی در سطح شهرستان و مدارس است و تا بیست‌ویکم بهمن ادامه خواهد داشت و شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن خواهیم بود.

وی افزود: برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر با محوریت مردم برگزار خواهد شد، زیرا این انقلاب متعلق به مردم است و خود مردم در اجرای برنامه‌های آن نقش خواهند داشت.

کد خبر 724931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.