انتخابات نظام اسلامی باید مملو از صداقت باشد

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: حقه‌بازی‌ها، افشاگری‌ها و دروغ‌پردازی مربوط به انتخابات غرب به خصوص آمریکاست و انتخابات نظام اسلامی باید مملو از برادری، رقابت صحیح، صداقت و به دور از تخریب باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام، امروز _ جمعه سیزدهم بهمن _ در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به برگزاری اعتکاف در استان، اظهار کرد: اعتکاف امسال با جمعیت قابل توجهی برگزار شد و جای دارد از کسانی که این برنامه را اجرا کردند تقدیر کنیم قطعاً این برنامه تأثیر خود را در جامعه خواهد گذاشت و برکات آن شامل حال ما خواهد شد.

وی با اشاره به ایام الله دهه فجر اضافه کرد: اگر انقلاب اسلامی به پیروزی نرسیده بود زیاده خواهی‌های شوروی و آمریکا ایران را غارت کرده بودند.

فاطمی تصریح کرد: قبل از انقلاب مسئولان طاغوت جرأت نمی‌کردند جلوی آمریکا حرف مخالفی بزنند و از این رژیم مستکبر ترس داشتند اما امروز شما شاهد هستید ایران اسلامی به یک قدرت واقعی تبدیل شده و در دنیا خط مش سیاسی مشخص می‌کند.

وی تاکید کرد: ایران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب از هیچ لحاظی در زمینه پیشرفت قابل مقایسه نیست، البته مشکلاتی در کشور وجود دارد و دولتمردان در حال تلاش برای از بردن این مشکلات‌اند.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار کرد: حقه‌بازی‌ها، افشاگری‌ها و دروغ پردازی مربوط به انتخابات غرب بخصوص آمریکاست و انتخابات نظام اسلامی باید مملو از برادری، رقابت صحیح، صداقت و به دور از تخریب باشد.

وی بیان کرد: سنت الهی است که اگر کسی از دنیا برود تا سه روز برای خانواده آن‌ها غذا برده شود متأسفانه امروز این برعکس شده است و نباید به یک سنت تبدیل شود.

کد خبر 724930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.