محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری باز است

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون هیچ‌کدام از محورهای مواصلاتی استان مسدود نیست، هم استانی‌ها از سفرهای غیرضرور خودداری و در صورت تردد حتما از زنجیرچرخ استفاده کنند.

روح‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: در حال حاضر هیچ‌کدام از محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری مسدود نیست هم استانی‌ها از سفرهای غیرضرور خودداری و در صورت تردد حتماً از زنجیرچرخ استفاده کنند.

وی افزود: در محورهای کوهرنگ-بازفت (گردنه‌های چری، شاه‌منصوری) فارسان-کوهرنگ (دشت زرین) فارسان-چلگرد (سه راهی میهه) شهرکرد-سورشجان (مرغملک) بارش برف گزارش شده است.

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد: بارش باران در محورهای شهرکرد-فارسان (پردنجان) شهرکرد-شلمزار (گردنه شلمزار) شهرکرد-شلمزار (سه راهی شمس آباد) شهرکرد-سامان (قطب صنعتی) شدت گرفته و راهداران در حال آماده‌باش و در گردنه‌ها و محورها مستقر هستند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود اوج بارش‌ها از ساعات اولیه بامداد روز جمعه به بعد باشد، اضافه کرد: رانندگان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره‌کل از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط جوی، راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها و مشکلات راه‌ها مطلع شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا ۴۰۰ راهدار چهارمحال و بختیاری در ۴۲ راهدارخانه استان و با آمادگی ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری مستقر هستند.

کد خبر 724865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.