گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و رئیس دفتر سیاسی حماس

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس آخرین تحولات مرتبط با تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرعبداللهیان و هنیه شامگاه _پنجشنبه دوازدهم بهمن_ در یک تماس تلفنی، در خصوص موضوعات مختلف گفت‌وگو و رایزنی کردند.

وزیر امور خارجه در این گفت‌وگو، با اشاره به تماس‌ها و دیدارهای اخیر خود با مقامات دیگر کشورها و سازمان‌های بین‌المللی، توقف فوری جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌پناه غزه را کلید برقراری ثبات و آرامش در کل منطقه خواند.

امیرعبداللهیان ضمن تجلیل از مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین در ۴ ماه گذشته، تاکید نمود تنها ملت فلسطین به عنوان صاحبان اصلی این سرزمین، حق دارند در مورد سرنوشت و آینده خود تصمیم بگیرند و هیچ طرفی نمی‌تواند اراده و طرح‌های سیاسی خود را بر آن‌ها تحمیل نماید.

اسماعیل هنیه نیز با ارائه گزارشی از ایستادگی و پایداری وصف ناپذیر ملت و گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه و کرانه باختری و طرح‌ها و ابتکارات سیاسی مطرح شده برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تبادل اسرا، تاکید کرد گروه‌های مقاومت با حفظ وحدت و انسجام خود، تنها در صورت تحقق تحقق منافع عالیه ملت فلسطین، ابتکارات مطروحه مورد توجه قرار می‌دهند.

منبع: تسنیم

کد خبر 724847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.