گیتی‌پسند رسما قهرمان فوتسال ایران شد

هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان ‌ایران با تثبیت قهرمانی گیتی‌پسند اصفهان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بیست‌ودومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های ایران امروز _پنجشنبه دوازدهم بهمن_ امروز با انجام هفت دیدار پیگیری شد و در مهم‌ترین بازی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با کسب پیروزی شماره ۲۱ موفق شد چهار هفته زودتر پنجمین قهرمانی‌اش در تاریخ لیگ برتر فوتسال ایران را به‌دست بیاورد.

فرش‌آرای مشهد صفر - گیتی‌پسند اصفهان ۴

در نخستین بازی از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال که بسیار برای گیتی‌پسندی‌ها و همچنین مس سونگون حائزاهمیت بود، شاگردان محمد کشاورز میهمان فرش‌آرای مشهد بودند و توانستند با گل‌های محمدحسین درخشانی (دو گل)، مهدی کریمی و بهمن جعفری به بیست‌ویکمین پیروزی فصل خود رسیده و قهرمانی‌شان در رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری را چند هفته زودتر قطعی کنند.

پوشاک‌حافظ ساری ۱ - مس سونگون ورزقان ۲

در تقابل پوشاک‌حافظ ساری و مس سونگون ورزقان که اهمیت چندانی برای لاله‌های نارنجی نداشت، مس موفق شد در مازندران صاحب پیروزی شود. برای مس سونگون حمید احمدی و فرهاد فخیم گلزنی کردند و زننده تک‌گل پوشاک‌حافظ ساری هم طاها مرتضوی بود.

سن‌ایچ ساوه ۲ - مقاومت البرز ۱

تیم‌های فوتسال سن‌ایچ ساوه و مقاومت البرز در شرایطی بایکدیگر دیدار کردند که اوضاع جدول برای‌شان اهمیت چندانی نداشت اما تیم فوتسال سن‌ایچ توانست در خانه به پیروزی و سه‌امتیاز بازی دست پیدا کند. سامان قزوینی‌پور و رضا سپندار زنندگان گل‌های سن‌ایچ بودند و تنها گل مقاومت البرز توسط سینا هادیان زده شد.

آلومینیوم اراک ۳ - شهرداری ساوه ۴

دربی اراک میان آلومینیوم و شهرداری ساوه را ایرالکو در خانه خود در یک بازی پرگل با نتیجه نزدیک واگذار کرد. برای آلومینیوم اراک سیدحسین موسوی، دانیال گیویلی و امیرحسین زینلی گل زدند اما چهار گلی که امیرحسین غلامی (دو گل) و محمدحسن فهیمی (دو گل) وارد دروازه میزبان کردند منجر به پیروزی شهرداری ساوه شد.

سفیرگفتمان تهران ۵ - کراپ الوند قزوین ۲

سفیرگفتمان تهران موفق شد در هفته بیست‌ودوم یک نتیجه خوب و غیرقابل پیش‌بینی را در خانه‌اش رقم بزند و کراپ الوند را با نتیجه پرگل شکست داد. گل‌های سفیرگفتمان تهران توسط الیاس براتی و چهار گل مرتضی فرزانیان به‌ثمر رسید و برای کراپ الوند ایرانیان قزوین هم سهیل جامدی هر دو گل را وارد دروازه حریف کرد.

فولاد زرند ایرانیان ۳ - پالایش‌نفت بندرعباس ۱

فولاد زرند سیرجان تیم چغر و سرسخت پالایش‌نفت بندرعباس را از پیش‌رو برداشت. هاشم شیرعلی، پژمان بهادیوند و امین نصرالله‌زاده توانستند گل‌های پیروزی‌بخش فولاد زرند را بزنند و در طرف مقابل پالایش‌نفت بندرعباس با تنها گل محمد بنی‌اسدی سنگینی شکست را کمتر کرد.

آناصنعت پاسارگاد قم ۳ - گهرزمین سیرجان ۱

آناصنعت پاسارگاد قم که در فصل جاری تیم‌های بزرگی همچون گیتی‌پسند و مس سونگون را متوقف کرده است در برابر تیم خوب گهرزمین هم سه‌امتیاز کامل را از آن خود کرد. فردین قاسمی دبل کرد و علیرضا وفایی دیگر گل قمی‌ها را زد تا این تیم هفته بیست‌ودوم را با پیروزی به پایان برساند.

جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست‌ودوم:

گیتی‌پسند اصفهان رسما قهرمان فوتسال ایران شد

کد خبر 724818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.